Vilken är snyggast – Playstation 5, Xbox Series X eller Series S?

Robot
Vilken är snyggast – Playstation 5, Xbox Series X eller Series S?
Medlem

Måste nog säga Series X, även fast den kommer vara svår att få in i en TV-möbel.

Motivering: Simpel och diskret design.

Medlem

PlayStation-spelare här, men jag kan omöjligen rösta på femman som den snyggaste. Blir Series X för min del, även om den också ser slätstruken ut.


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Series X helt klart. Stilren och simpel design kommer man långt med.

KoP
Medlem

Nä, PS5 ser bara ut som någon sjaskig gamingpryl ifrån sent 90-tal då prylar skulle se lite futuristiska ut. Prylar som idag bara ser.. tja, smaklösa ut.

Redaktör

Series X. Clean, nyskapande, diskret.


signatur
Medlem

Jag har ingen allians till varumärken. Men Xbox ser faktist tråkig ut. Det är en liten låda, ser ut som en prototyp.

PS5'an är förj*vla snygg, speciellt utan Bluray (även om jag personligen vill ha med Bluray). Nackdelen är att den är för stor.

Medlem

Trodde det skulle lägga sig efter avtäckandet men tycker fortfarande PS5 ser fantastisk ut.

Medlem

Blir förvånad att så många röstar Series X. Det är en svart låda. Helt fantasilöst.

Velar mellan PS5 och Series S, men röstar nog på PS5an för att de vågat göra något unikt.

Medlem

Det har kommit in nån högtalare från 80-talet ibland bilderna.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Jag gillar Series S. Funkis, proper, stilren ”skandinavisk”
Fulast, Series X En låda med porer på taket. Nääe
PS5 Friskt vågat ger +
skrymmande och lite väl, här är jag, jag är från framtiden ger - ändå ball

Medlem

Tror PS5an kan se riktigt bra ut i mitt spelrum med lite blått ljus som lyser upp dom vita sidorna.
Bör kanske tillägga att jag aldrig varit ett jättestort fan av den avskalade nordiska stilen.


signatur

PSN: MrOakenborn

It's not a lake, it's an ocean

De är ju unga skönheter någon av dem. Series S är för tråkig, PS5 för vild (kommer se galen ut i mitt rätt återhållsamma vardagsrum) och Series X svårplacerad. Den har dock den snyggaste designen om man bortser från de praktiska problemen med formfaktorn.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Gillar cleant och diskret, så Series X.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

NuZ
Testpilot

Series X är den snyggaste. Series S den tråkigaste och PS5an ser ut som en leksak. Vill ha mått på PS5an för ryktas att det är en bjässe


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

PS5 är den som kommer hamna i min TV-bänk men det är också den jag tycker ser minst tilltalande ut.

Skägg.
10 Chambers

Jag gillar Series S. Och det är för mig en gåta hur PS5:an kan leda detta i skrivande stund.


signatur
Medlem
Skrivet av ThatGreek:

Blir förvånad att så många röstar Series X. Det är en svart låda. Helt fantasilöst.

Det är lite det som är poängen. Jag tillhör den där gruppen människor som tycker att elektroniken inte ska synas. Ju mindre den syns, desto bättre. Då är Playstation 5 en mardröm. Helst skulle jag gömma alla tre.

Dex
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag gillar Series S. Och det är för mig en gåta hur PS5:an kan leda detta i skrivande stund.

Tror det är mycket för att den sticker ut så mycket och man mer lägger märke till den. Båda Xbox:arna är mer "stilrena" och sticker inte ut så mycket på samma sätt så blir lite mer i skymundan.

Själv gillar jag PS5:an mest, men tycker även X är snygg och enkel! Series S förstår jag inte dock. Ser ju sååååå tråkig ut

Medlem

Älskar PS5an och Xboxen, den lilla Xboxen ser ut som en högtalare...

Men jag var ju tvungen att välja en och då blir det PS5, lite fräsigare lite 80talsvibbar så som man trodde att framtiden skulle se ut då, men vi får den idag.

Medlem

Jag ger cred till PS5 som vågade sig på något helt nytt.

Medlem

Series X för att den inte ser ut som en leksak. Du kan placera en låda överallt och den kommer att passa in men vart kan du placera ett futuristiskt höghus med en led lampa utan att den ska synas från flera mils avstånd? PS5an ser ut som en konsol i mitten med något fjantigt lull lull runt omkring. Series S ser bara ut som en handhållen radio från 2000-talet. Alla designerna är dock extremt tråkiga och alla inblandade hjärnkontor gick troligtvis på lågvarv vid planeringen av konsolernas chassin.

Medlem

Alienware plagiat
Kylskåp
Ikea högtalare

Handlar om vilken som erbjuder mest prestanda för pengarna. (När det ska bli ett köp)


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Jag trodde att Ikea hade börjat tillverka konsol för det ser ut som högtalaren från ikea symfony.😾

Medlem

Gillar att det är diskret. Xbox Series S tilltalar därav mig bäst.

Medlem

Series X lätt!
PS5 kommer gömmas undan.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Tycker ingen av dem ser särskilt snygg ut men XboxX är en tråkig svart kloss som ser ut att va hyggligt bökig att hålla dammfri och XboxS ser ut som en badrumsradio. Så det blir motvilligt en röst på PS5'an, konstig som den ser ut.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag gillar Series S. Och det är för mig en gåta hur PS5:an kan leda detta i skrivande stund.

Kognitiv dissonans.

Medlem

Xbox Series S för den är enklas att gömma undan x). Nog för de flesta datorchassie är fula men alla dessa konsoler har en extra nivå av pinsamhet över dem, speciellt då PS5. Slår vad om att PS5 slim/pro kommer omdesignas och få ett mer tradionellt utseende.

Skribent

Series X, medan Series S är bland det fulaste jag sett i konsolväg – ser ut som en billig kokplatta.

123
Skriv svar