Winamp museum.

Medlem
Winamp museum.

Tänkte dela med mig av detta till er som kanske missat det men det är en snubbe som skapat en hemsida som är ett museum för ca 65 tusen winamps skins du kan bläddra igenom oc du kan även ladda ner dom om du vill.

Själv tycker jag detta är kanon då jag använder winamp än för musik men det är också kul bara och bläddra igenom.

https://skins.webamp.org/

Gnällkuk

Gött, tackar!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Får en nostalgisk känsla


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Snyggt! Museumet smiskar verkligen llama-arsle. Fränt!


signatur

486 sx25 cirrus logic 1024kb. GB. Amiga 500 +. C64 (trasig rf-modulator)

phi
Medlem

It really whips the llama’s ass!

Medlem

Wow, blast from the past! Dom har det Battle Angel Alita skin som jag använde i nära 10 år. Bytte aldrig uppåt från Winamp 2.76 (eller vad det nu var) för jag ville fortsätta använda detta skin och diverse 2.x plugins. Men sedan till sist så bytte jag till foobar2000 (som jag fortfarande använder).
https://skins.webamp.org/skin/08115c40b7af83f522403140adafaf4...

Medlem

Haha wow, vilka enormt fula, ful-snygga och fullkomligt underbara skins. Har inte använt Winamp på enormt många år, men man använde det flitigt under tidigt 2000-tal.

Tack för en riktig nostalgi-tripp!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Använder fortfarande Winamp.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem

Använder det varje dag.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

@Ghost Writer: Samma här Winamp är så bra visst jag har spotify på mobilen men datorn winamp för all music då alla mina skivor är konventerad till mp3s.

Frilansare

Mycket nostalgi här. ska försöka hitta mina gamla skins.

Körde utan skin för det mesta, hade dock ett In Flames - Clayman skin ett tag. Är nog 15 år sen jag sist använde Winamp.

Medlem

Slösurfar på mobilen. Läser tråden och tänker lol vilka noobs jag kommer garanterat inte få någon töntig nostalgitripp. Klickar på länken. Första jag ser är fallout-skinet jag använde. Fantastisk länk! Hatten av! Djup bock!

Medlem
Skrivet av StarscreamSWE:

Slösurfar på mobilen. Läser tråden och tänker lol vilka noobs jag kommer garanterat inte få någon töntig nostalgitripp. Klickar på länken. Första jag ser är fallout-skinet jag använde. Fantastisk länk! Hatten av! Djup bock!

EXAKT samma här!

Medlem

Intressant hur tiderna har ändrats. På den tiden gjorde folk skins till winamp, nokia gjorde så att andra kunde tillverka skal och många spel kunde moddas. Sen insåg företagen att man kunde tjäna pengar på det och allt blev mikrotransaktioner istället. Det är väl bra att företagen tjänar pengar och kan utveckla nya produkter, men det är lite trist att det har skett en sån förskjutning från skapande mot konsumtion.

Medlem

Winamp, det var tider det. Riktit nostalgi och tack för den länken.

Längesedan man körde det. Idag är det Foobar för de FLAC jag spelar lokalt.
Foobar har även WASAPI vilket är trevligt.

Kan annars rekommendera AIMP till folk som gillar Winamps interface men med uppdateringar.


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

1
Skriv svar