Iron Harvest-gubbtävlingen avgjord!

Robot
Iron Harvest-gubbtävlingen avgjord!

Spel, vinylskivor och kepsar i prispotten.

#iron-harvest


Medlem

Grattis gubbjävlar! 🤘👍


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Gratulerar, mycket nöje


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Grattis era nördar! 👍


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Var väll lika bra att man inte vann, för jag har hört att där ligger en förbannelse över dom 3 exemplaren...
Men gratulera till vinnarna 🥳


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Grattis!🥳🍻


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Medlem

Är alla vinnare gubbar då?

Medlem

Nämen? Vann jag inte... Igen?
Kul, otippat.

Har fz någon statistik på antal ggr man medverkat kontra vinst?
Vore kul att se ens pissdåliga statistik.

Grattis till vinnarna.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av bent toe:

Nämen? Vann jag inte... Igen?
Kul, otippat.

Har fz någon statistik på antal ggr man medverkat kontra vinst?
Vore kul att se ens pissdåliga statistik.

Grattis till vinnarna.

Hahahha, har också varit med i många tävlingar aldrig lyckats vinna heller :P, denna missade jag dock.

Medlem

SÅ avis! Grattis!

Redaktör
Skrivet av bent toe:

Nämen? Vann jag inte... Igen?
Kul, otippat.

Har fz någon statistik på antal ggr man medverkat kontra vinst?
Vore kul att se ens pissdåliga statistik.

Grattis till vinnarna.

Tyvärr inte. Men om vi tar ett helt påhittat exempel: säg att 100 pers svarar rätt i varje tävling. och att en vinnare slumpas fram i varje. Du delar i 10 tävlingar och svarar rätt i alla. Statistiskt sett bör du då vinna var tionde tävling.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Tyvärr inte. Men om vi tar ett helt påhittat exempel: säg att 100 pers svarar rätt i varje tävling. och att en vinnare slumpas fram i varje. Du delar i 10 tävlingar och svarar rätt i alla. Statistiskt sett bör du då vinna var tionde tävling.

Tror att jag vann en fz nyckelhållare eller om det var en mugg eller något för så där 7-8 år sedan, kanske på mitt gamla nickname. Dem tävlingarna där det är 3-4 frågor kan man enkelt googla rätt svar (inte för att jag eller någon annan gör så, här fuskas absolut inte) och då vara med i utlottningen för chans att vinna...borde då innebär att det är långt över 100 personer som deltar vid varje tävlingstillfälle om man aldrig vinner.

Meeeeen...ska inte gnälla.

Det är ju inte så att jag kontaktar svenska spel varje gång jag inte vinner på trisslotten..

Ha en alldeles förträfflig onsdag.


signatur

"High life on low budget"

Redaktör
Skrivet av bent toe:

Tror att jag vann en fz nyckelhållare eller om det var en mugg eller något för så där 7-8 år sedan, kanske på mitt gamla nickname. Dem tävlingarna där det är 3-4 frågor kan man enkelt googla rätt svar (inte för att jag eller någon annan gör så, här fuskas absolut inte) och då vara med i utlottningen för chans att vinna...borde då innebär att det är långt över 100 personer som deltar vid varje tävlingstillfälle om man aldrig vinner.

Meeeeen...ska inte gnälla.

Det är ju inte så att jag kontaktar svenska spel varje gång jag inte vinner på trisslotten..

Ha en alldeles förträfflig onsdag.

Detsamma!


signatur
1
Skriv svar