Säljes, 2 st ASUS MG279Q Gaming Monitorer - 27" 2K WQHD (2560 x 1440), IPS, up to 144Hz, FreeSync

Medlem
Säljes, 2 st ASUS MG279Q Gaming Monitorer - 27" 2K WQHD (2560 x 1440), IPS, up to 144Hz, FreeSync

Då jag nyligen uppgraderat till till en 49" ultrawide skärm är det nu dags att sälja mina kära 27" från Asus.
Har varit fantastiskt nöjd med dessa, mycket bra färgåtergivning då det är IPS-paneler och de är perfekt lämpade för gaming. Går förstås att köra dessa i 60, 120 och 144hz

Skärmarna är i mycket fint skick dock har den ena skärmen en liten sk "whitespot" i nedre högra hörnet som dök upp förra året, enligt nätet så kan man fixa detta själv om man är lite händig
https://www.youtube.com/watch?v=wrNqM2GO7IU
Eftersom whitespotten endast syns när man visar någonting med vit bakgrund så har jag inte brytt mig om att fixa detta.

Jag har tänkt mig 3000kr för den utan whitespot och 2000kr för den med.
Säljer gärna båda två men vill du bara ha den ena så går det bra, kan tänka mig att kanske göra något på priset om man tar båda på samma gång.

Har ej originalkartonger kvar så det är endast hämtning i Stockholmsområdet som gäller, kan eventuellt köra ut denna till dig om du saknar transportmedel i Stockholmsområdet efter överenskommelse och ett förskott.
Endast Swish-betalning, inga kontanter.

Lite mer info om skärmarna och specifikationer på Asus hemsida

Tveka inte att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.

Medlem
1
Skriv svar