Hands-on – Immortals Fenyx Rising

Robot
Hands-on – Immortals Fenyx Rising

Gods & Monsters byter namn, men siktar fortfarande in sig på att utmana Zelda.

#gods-and-monsters, #immortals-fenyx-rising, #ubisoft


Medlem

AC Odyssey meets Fortnite.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Ja tack, riktigt hypad efter att ha fått se gameplay, det är typ en slags Zelda BOTW fast till PC, så Im down!

Medlem

Ser mer spännande ut än botw för min del. Hoppas att det flyter bra på switchen!

Medlem

Ser ju väldigt kul ut med fiender som flaxar på samma ställe och låter sig bli träffade av pilar flera gånger utan att reagera. Kan inte riktigt se hur det här utmanar Zelda på något vis heller.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
7700X • 7800 XT • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

ser kul ut dock inväntar jag lite videos på spelet innan köp.

Nog är det preview och dom övergearar content osv, men ifall att det är ett för lätt spel så är det pass för mig.

Men ser ut att kunna vara riktig kanon kul spel

NuZ
Testpilot

Ser riktigt bra ut!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Inaktiv

Härligt. Ett av spelen som jag ser fram emot mest sedan det visades upp.

När jag spelade Botw tänkte jag vid ganska många tillfällen att Nintendo lånat ganska friskt från Assassins och Ubisofts open world så känns som ett bra utbyte.

Medlem

Assassins Craft: War of Creed world...

Inaktiv

Kanske är lite av en förutsättning att man ska gillat de senare AC-spelen men detta gav tyvärr knappt något sug alls. Tycker det känns för mycket som ett hopplock av andra titlar även om det verkar finnas en del nya idéer också.

RmK
Medlem

Mycket bättre koncept än vad jag förväntade mig, dock ser striderna lite stela ut just nu men det kanske de fixar innan release.

Quake-konnässsör

Såg att "the Grumpy Gamer" hade en betald marknadsföringsvideo när de satt och spelade Immortals Fenyx Rising också, cirka 27 minuter lång video, för de som vill se mer av spelet.

Gen
Medlem
Citat:

...där jag behöver sätta fyr på en kvartett ungar.

- Hm, värst vad brutalt!
- *Läser två gånger till*
- Ahaaaa, det står "ugnar"
- *Hämtar en stor kopp kaffe*

Medlem

Alltså det är verkligen som kolla när ett litet barn spelar när man ser någon spela med handkontroll.

Gen
Medlem
Skrivet av marsson90:

AC Odyssey meets Fortnite.

Skulle svära på att röstskådisen som gör Zeus även gör en eller flera röster i just AC Odyssey.

Medlem

Är rätt hypad. Dock hoppas jag den där automatron snubben inte var en viktig boss. Kändes inte jätte spännande den fighten.

Överlag känns det ju fortfarande ganska AC. Mer handhållning än i Zelda (vilket är ironiskt) eftersom många tycker Zelda och nintendo är för lite yngre...

Medlem

Positivt överraskad, ser riktigt kul ut.
Tycker dock det nya namnet är helt horribelt, låter som ett dåligt mobilspel, Gods & Monsters var 100 resor bättre... men men.

Medlem

Gillar konceptet väldigt mycket men jag tycker tyvärr inte att det ser så roligt ut. Får ta och kolla lite mer och se om jag ändrar mig.

Medlem

Min typ av spel så detta är ett givet köp

Hoppas på ett av årets bästa spel!

Medlem

Ser fantastiskt ut!

Skrivet av Rakoon:

Alltså det är verkligen som kolla när ett litet barn spelar när man ser någon spela med handkontroll.

Jag får kontra med att det är som att titta på en nervös och förvirrad tonåring på crack när nån spelar med mus och tangentbord^^, ingen känsla, bara hoppigt.

1
Skriv svar