Officiella Battlefield-kontot på Twitter teasar med Battlefield 3

Robot
Officiella Battlefield-kontot på Twitter teasar med Battlefield 3

Vad ska dessa fyra sekunder betyda?

#battlefield-3, #dice


Medlem

Spännande!

Jag hade hellre sett att de gick tillbaka till sina rötter med sin gameplay. Tycker BF1 och BF5 var otroligt fina, men de kändes inte riktigt som BF lir. För min del tyckte jag det var mer som en hybrid av CoD och BF.. kanske var det tempot som ökats?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Nej, bara nej.
Battlefield 3 är inte speciellt gammalt eller ens värt att remastra känns det som.

Ja kanske om man lägger till än med Destruction


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Släpper dom en remake som är byggt från grunden kan dom skita I att släppa BF6 för det är det enda jag kommer köpa

Medlem

Vänta! Det är alltså lika länge mellan Battlefield 3 - 2020 som Battlefield 1942 - Battlefield 3!?!?🤯

Medlem

Tror detta hade med att Battlefields officiela twitter konto hade lite strul igår och försvann helt, och att det soldaterna säger i klippet, "I´m Up, I´m up, I´m fucked up but I´m up" syftar till att kontot var tillbaka och att de inte visste riktigt vad som hände.

Medlem

Battlefield 3 är ju fortfarande snyggt. Remastra hellre Battlefield 2 <3

Medlem
Skrivet av Macano:

Tror detta hade med att Battlefields officiela twitter konto hade lite strul igår och försvann helt, och att det soldaterna säger i klippet, "I´m Up, I´m up, I´m fucked up but I´m up" syftar till att kontot var tillbaka och att de inte visste riktigt vad som hände.

Du har en poäng!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Är det inte bättre de släpper BF6 Remaster på en gång istället.

Medlem
Medlem

BF Bc3 tack!


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Inaktiv

Bad Company 1 & 2 i en liten samling hade ju suttit klockrent, med en välgjord sådan kan man vinna tillbaks många förlorade fans , tror jag

Geeks Gaming
Skrivet av Molotov:

Nej, bara nej.
Battlefield 3 är inte speciellt gammalt eller ens värt att remastra känns det som.

Ja kanske om man lägger till än med Destruction

Mer destruction. Fixa nätkoden. Ta bort jävla suppression. Balansera om lite vapen. Sen jävlar hade jag köpt spelet igen. Bästa BF spelet sedan BF2

Medlem

BF3 är ju helt okej fortfarande, nu har man väl spelat sig lite less på det men oj så kul man haft.

Medlem

Blir stressad av så många spel. Ska dom släppa BF3 samtidigt som ett nytt BF-spel? Är det inte bättre att lägga allt krut på ETT spel?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Hoppas inte det, väljer dom att remasta BF3 istället för BF2 så blir jag fan tokig. Battlefield 2 är det absolut bästa FPS-spelet genom alla tider, BF3 är ett otroligt bra spel som man spelade mycket, men BF2 var fan oslagbart, visade vägen för vad en FPS faktiskt kan vara.

Medlem

Irak-konflikten med gundam suits? Det ser ljust ut för Battlefield.. not.

Fy fan vad tråkigt jag har haft med 2:an(det nya). 1:an är dock fortfarande superbt och har en självklar plats på SSD:n


signatur

"I'll bet Hector pauses here every day, and thinks to himself... 'Boy I wish I could see past my gut and enjoy my expensive monogrammed floor!'"

Medlem
Skrivet av anon_328494:

Bad Company 1 & 2 i en liten samling hade ju suttit klockrent, med en välgjord sådan kan man vinna tillbaks många förlorade fans , tror jag

Tror verkligen det hade sålt bra

Medlem

Tweeten syftar väl på att deras konto försvann spårlöst ett tag, eller?

Inaktiv

Behöver inte BF i mitt liv längre. Har funnit Hell Let Loose.

Medlem
Skrivet av anon_79617:

Behöver inte BF i mitt liv längre. Har funnit Hell Let Loose.

Inte direkt jämförbara eller riktade mot samma publik. Båda har sin charm, men HLL passar isf mer att jämföra med tex Red Orchestra.

Pansarknekt

Fifän att låsa upp allt igen :F


signatur

Ooooh the drama!

Medlem
Skrivet av anon_328494:

Bad Company 1 & 2 i en liten samling hade ju suttit klockrent, med en välgjord sådan kan man vinna tillbaks många förlorade fans , tror jag

Dags för uppföljare där, om man jämför BF3 och BC2 så föredrar jag definitivt sistnämnda, och jag talar då om kampanjen således.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

DLC så klart


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det var ju med trean de började totalt förstöra Battlefield-serien, så jag hade mycket hellre sett en remake av tvåan.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Hur okompetenta är dice engentligen 😁
I nyhetsbilden där det står hotel, står också hotel på arabiska ovanför, fast skrivet åt fel håll och ej korrekt skrivet heller för den delen..

Medlem
Skrivet av Dunder:

Det var ju med trean de började totalt förstöra Battlefield-serien, så jag hade mycket hellre sett en remake av tvåan.

Håller inte med. BF3 var hela anledningen till att jag köpte en gaming-pc övht. Likaså 4-5 polare gjorde samma grej. Sen dess har vi lirat på PC i stort sett Körde lite 2142 men tyckte det var sådär. Trean öppnade ju upp helt andra möjligheter.

Men smaken är som...

Medlem
Skrivet av dix_xib:

Håller inte med. BF3 var hela anledningen till att jag köpte en gaming-pc övht. Likaså 4-5 polare gjorde samma grej. Sen dess har vi lirat på PC i stort sett Körde lite 2142 men tyckte det var sådär. Trean öppnade ju upp helt andra möjligheter.

Men smaken är som...

Såg bara möjligheter som stängdes med trean, och att man bara försökte kopiera Call of Duty istället för att behålla Battlefield-andan.

Men ja, smaken är som...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av anon_328494:

Bad Company 1 & 2 i en liten samling hade ju suttit klockrent, med en välgjord sådan kan man vinna tillbaks många förlorade fans , tror jag

Jag spelade BC för bara en liten tid sedan, blev förvånad över hur många servers som var uppe och antalet spelare.
Men efter en 10 minuter märkte jag att (för min del) spelet inte direkt åldrats väl. Tyvärr.

Men remastered version kanske hade funkat


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Bf3 var det sista jag tyckte var riktigt bra, bf2 fortfarande min favorit med hästlängder.

Men...bf3 är fortfarande ett modernt spel och verkligen inte gammalt nog att behöva göras om...känns verkligen svagt om det är vad som kommer.

Bf2142 tack!

Edit:
Rättelse, spelet är kanske gammalt men det har verkligen åldrats väl och håller än idag.

Men det är klart, klistra ”remastered” på det och sälj för fullpris med nya förbokningar, säsongspass och tillägg.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

12
Skriv svar