Äntligen fredag igen!

Robot
Äntligen fredag igen!

Allt om nya Xbox X & S, Battlefield 1942 fyller 18, Ubisofts nya utannonseringar och mer!

#fragzone-fredag


Medlem

Gears of war fonts utbytbara på PS5 konsolen.. haha den vore något!

Ramaskri!


signatur

"High life on low budget"

Frilansare
Skrivet av bent toe:

Gears of war fonts utbytbara på PS5 konsolen.. haha den vore något!

Ramaskri!

Du får göra en custom!

Medlem

Joakim får gärna justera sin stol eller lampan precis bakom lite grann. Det finns en lampa längst ner till vänster i videon som lyser väldigt starkt in i kameran. Det märks tydligt när Joakim gungar med benen och effekten blir att lampan blinkar.

Tack för en bra Fragzone-Fredag!

Inte använt mitt FZ konto på 7 år ca men nu var det fans dags, måste ge creed för ett utmärkt program. Ni gör så mycket rätt med eran Community jämfört med (GameReactor), användare får känna sig delaktiga


signatur

Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, XFX 7900XTX, 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus // Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 14 Pro// iPad Pro Air m1 // TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av the_man_swe_90:

Inte använt mitt FZ konto på 7 år ca men nu var det fans dags, måste ge creed för ett utmärkt program. Ni gör så mycket rätt med eran Community jämfört med (GameReactor), användare får känna sig delaktiga

Detta är bland det finaste någon har sagt på länge!


signatur
Frilansare
Skrivet av Acherryify:

Joakim får gärna justera sin stol eller lampan precis bakom lite grann. Det finns en lampa längst ner till vänster i videon som lyser väldigt starkt in i kameran. Det märks tydligt när Joakim gungar med benen och effekten blir att lampan blinkar.

Tack för en bra Fragzone-Fredag!

Ah, det är en ledslinga som lyser i silver, vi petar undan den till nästa show!

Medlem
Skrivet av Acherryify:

Joakim får gärna justera sin stol eller lampan precis bakom lite grann. Det finns en lampa längst ner till vänster i videon som lyser väldigt starkt in i kameran. Det märks tydligt när Joakim gungar med benen och effekten blir att lampan blinkar.

Tack för en bra Fragzone-Fredag!

Ja, den tokblänkte verkligen då och då. Trodde nästan det var J.J Abrams som regisserade Fragzone-Fredag där ett tag.

Medlem

Tack för en fin fin Fragzone fredag!

...ösch, den där Alien krabban ser ut att planera att hoppa på Calle. Ett film monster som har hemsökt mig sedan jag såg Aliens när den kom. Vore kul om den smög runt lite till nästa avsnitt...

Medlem

Jag har glömt att tacka för en fin sändning, kanon förutom lite näsblås i Jockes mic, Calle har ju puffskydd... men kanske ett mindre nästa fredag *spännande*


signatur

i7-7800X|Asus Prime X-299|32Gb DDR4|2060FE
Ryzen 5 3600|Asus X-470|16Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|Gigabyte 1660 OC
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense 2.5 VM|4 Windows VM|Windows 7 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS3|PS4 |PS5 |Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X

Medlem
Skrivet av Aloysius:

Ja, den tokblänkte verkligen då och då. Trodde nästan det var J.J Abrams som regisserade Fragzone-Fredag där ett tag.

*ROTFL* Den var riktigt bra! 🤣


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

1
Skriv svar