Nextgen-spelet Godfall ser förvånansvärt bra ut i senaste trailern

Medlem
Skrivet av Davwve:

Fick spelet med mitt köp av AMD Rx 5700 XT kortet, skall bli kul att testa, påminner om Monster hunter i combaten vad jag sett i andra gameplay videos.

Det är precis Monster Hunter som dom tagit combat av.
För övrigt såg det snyggt ut och verkar ju bli hyffsat kul iaf.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Angust:

Ja jag har alltid motionblur igång, har aldrig förstått mig på folk som gnäller på det.

Fattar inte hur det är möjligt att ha det igång, jag får ont i huvudet av det och ja, som namnet antyder, så bli spelet otydligt.

Medlem
Skrivet av Pungvred:

Tidsexklusivt... Kommer till Xbox också.

Alla vill ha PS5 ändå, inte xbox

Medlem
Skrivet av Angust:

Ja jag har alltid motionblur igång, har aldrig förstått mig på folk som gnäller på det.

Ew.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Fattar inte hur det är möjligt att ha det igång, jag får ont i huvudet av det och ja, som namnet antyder, så bli spelet otydligt.

Aldrig upplevt det, däremot när jag stänger av det känns det bara onaturligt


signatur

God is dead

Medlem

Jag är inte helt övertygad än, men jag tycker att det ser bättre ut för varje gång det visas upp. Sen måste jag erkänna att en lootslasher på papperet passar mig bättre än en lootshooter. Om inte det här spelet blir bra hoppas jag att någon annan gör ett försök på genren.

Medlem

Jag vet fortfarande inte vad det är för typ av spel. ända man ser är att dem slår fiender med flashiga effekter och så har det varit sedan start.

Är det ett action-RPG? MMO? finns det ens någon story?

Medlem

Dark souls i pastell. Gameplayet kanske är roligt men design och estetiken tilltalar inte alls tyvärr.

Såg bättre ut här än i tidigare trailers iaf. Fortfarande inte övertygad, men det ska tydligen ha Co-op och det kan ju alltid göra ett rätt mediokert spel till fullt spelbart/kul många gånger.
Kan vara det som räddar det här spelet för mig.

Medlem

Exclusive i 12 månader.
Börjar bli trött på lilla trollet Sweeney.

Medlem
Skrivet av loerk:

Exclusive i 12 månader.
Börjar bli trött på lilla trollet Sweeney.

Blir du arg över att du inte kan köpa en ny Volvo hos alla bilåterförsäljare? Eller att bara Louis Vuitton går att köpa ur väl utvalda butiker?

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Blir du arg över att du inte kan köpa en ny Volvo hos alla bilåterförsäljare? Eller att bara Louis Vuitton går att köpa ur väl utvalda butiker?

Försök igen när du faktiskt har ett vettigt argument. Inte i närheten av samma sak.

Eller så kan du bara acceptera att alla inte tycker om att EPIC köper till sig exklusiva rättigheter.

Medlem

Ser riktigt skoj ut! kul med mycket färger med, och inte ett konstant mörker som alla andra arpg

Avstängd
Skrivet av ZeroSaberX:

Alla vill ha PS5 ändå, inte xbox

Inte jag. Å jag är den coolaste människa jag känner.

Medlem
Skrivet av Hullken:

Det var väl tekniskt snyggt kanske, men

1. Superförvirrande med alla färger som fullkomligt exploderar - tveksam art direction
2. Är det någon som spelar något spel över huvud taget med motion blur på?

Har insett att motion blur kan vara rätt nice. Så länge det är ett sp-spel med tex per object mb. Men online eller competetive är tvärnej.

Tycker det bidrar till realism i rätt mängd. Prova att headbanga så förstår du vad jag menar.

12
Skriv svar