Larian om multiplay och filmsekvenser i Baldur’s Gate III

Robot
Larian om multiplay och filmsekvenser i Baldur’s Gate III

Utvecklarvideo gör djupdykning.

#baldurs-gate-iii


Geeks Gaming

Detta plus CP2077 är de enda spelen jag ser fram emot just nu. Och ju mer dom pratar om vad som finns i spelen ju mer vill jag ha dom. Till skillnad från alla andra spel där ju mer dom visar ju mindre vill jag spela dom. I'm looking at you Assassins creed, Watchdogs, Call of duty.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Jinxswe:

Detta plus CP2077 är de enda spelen jag ser fram emot just nu. Och ju mer dom pratar om vad som finns i spelen ju mer vill jag ha dom. Till skillnad från alla andra spel där ju mer dom visar ju mindre vill jag spela dom. I'm looking at you Assassins creed, Watchdogs, Call of duty.

Pathfinder 2 då? Fast du kanske menade spel som kommer den närmaste tiden.

Medlem

Dropped Frames gjorde även en väldigt bra intervju med Swen i deras förra avsnitt. Kan varmt rekommendera en genomlyssning.

(Och Brian Fargo om Wasteland 3 i senaste avsnittet, en ännu bättre intervju)


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Varför kommer inte det här spelet på konsol undrar ja. Älskade divinity på xbox couch coop 😢

Medlem

@Ergo: Det kommer säkert senare. Både Divinity OS 1 och 2 fick vänta på sina konsolreleaser och Larian bekräftade inte ens att dom skulle komma till konsol förrens dom hade varit ute på PC ett tag.

1
Skriv svar