Ikea ska göra gamingmöbler (och mer!) tillsammans med Asus

Medlem

Xbox färgade hyllor, ja varför inte.

Medlem

Kan ju bli intressant, letar en ny stol. När t.o.m frugan frågat om jag inte ska köpa en ny stol är det nog dags? Beg Kinnarps vore bäst men dom är inte helt lätt att hitta.

Medlem

Kinnarpsstolar är tyvärr det enda som fungerar att sitta 16h per dag i. 8 timmar arbetsdag och 8 timmar gaming.

Gissningsvis kommer det ju vara laddsladdar som de släpper. Säkert Likea tangentbord "Torskås" och musen "Skagen", luktar räka efter en användning.

Inbyggd skärm i skrivbordet som den där möbeln de försökte sälja förut med TV och högtalare.
Som en Billys Bokhylla ihopsatt med skrivbord, inbyggd komplett med gaming skärm, tangentbord och inbyggd toalett.

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Utveckla.

Dom är inte gjord för att sitta långa perioder i. Man har helt enkelt inte stöd för hela ryggen när man sitter, så beroende på hur din rygg är formad så kommet nån del av din rygg inte få kontakt med stolsryggen och med det kommer du få en taskig hållning om du sitter i den en hel dag. Visst, ska du sitta en timme bara så kvittar det, men oftast sitter man typ en hel dag när nåt läckert spel släpps. Ska man sitta långa perioder så är det typ kinnarps, herman miller etc som gäller.

KoP
Medlem

Min enda "gaming möbel" ifrån Ikea är kontorsstolen Millberget å det räcker. Illgröna hyllor undanbedes. :'D

Medlem
Skrivet av McRaoul:

Dom är inte gjord för att sitta långa perioder i. Man har helt enkelt inte stöd för hela ryggen när man sitter, så beroende på hur din rygg är formad så kommet nån del av din rygg inte få kontakt med stolsryggen och med det kommer du få en taskig hållning om du sitter i den en hel dag. Visst, ska du sitta en timme bara så kvittar det, men oftast sitter man typ en hel dag när nåt läckert spel släpps. Ska man sitta långa perioder så är det typ kinnarps, herman miller etc som gäller.

Alright. Tur att jag är blessed med Kinnarps.

Medlem
Skrivet av bektil:

Nytt eller begagnat? Vart handlar du?

Min far jobbar inom kontorsflytt så han får tag på riktigt fina grejer som företag ska kasta osv. Helt otroligt att företag kastar så fina kinnarps grejer.. De är som nya.


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Skrivet av Siial:

Min far jobbar inom kontorsflytt så han får tag på riktigt fina grejer som företag ska kasta osv. Helt otroligt att företag kastar så fina kinnarps grejer.. De är som nya.

Din farsa råkar inte bo i uppsala och har nå grejer över

12
Skriv svar