Se snygg trailer från Miami-modden till Fallout 4

Robot
Se snygg trailer från Miami-modden till Fallout 4

Allt som saknas är Will Smith i soundtracket.

#fallout-4, #fallout-miami


Medlem

Wow! Ser läckert ut!

Medlem

Ser bra ut.

Nej, att det inte är Will Smith i soundtracket gör det betydligt bättre.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

ELF
Medlem
Skrivet av Ankh:

Ser bra ut.

Nej, att det inte är Will Smith i soundtracket gör det betydligt bättre.

Är det han som har gjort låten eller va? o_0


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:

Är det han som har gjort låten eller va? o_0

Nej, om du faktiskt läser artikeln så skriver Carl "Allt som saknas är Will Smith i soundtracket." och jag sa "att det inte är will smith i soundtracket gör det betydligt bättre."
Han är inge vidare


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

ELF
Medlem
Skrivet av Ankh:

Nej, om du faktiskt läser artikeln så skriver Carl "Allt som saknas är Will Smith i soundtracket." och jag sa "att det inte är will smith i soundtracket gör det betydligt bättre."
Han är inge vidare

Jaha, nä, tittade bara på den fina trailern.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

FM-guru
F.d. Sisyr

Använde man någon Will Smith-låt i marknadsföringen av Fallout 4, eller vadå?

Medlem

@Sisyr: Will Smith gjorde en sång som hette "Miami" en gång i tiden.

Medlem

"Allt som saknas är Will Smith i soundtracket"

Gangsterrapparen Will Smith... hehe. Glömmer aldrig Sasha Baron Cohens ena karaktär från hans senaste komedishow Who is America! som gör narr av just det. Så jäkla roligt klipp. Jag har gråtit av garv bokstavligen genom att ha kollat på den serien då han går undercover som 5 olika o sjukt knasiga karaktärer. Sminkad som tusan då han är så pass känd idag men sminkandet är så pass bra att han kommer undan med att kännas igen. Fantastiskt roligt serie. Kolla in den!!!

Angående FallOut så längtar jag till 5an. FallOut 4 var riktigt skoj.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av izayoi:

@Sisyr: Will Smith gjorde en sång som hette "Miami" en gång i tiden.

Där ser man, den hade jag helt missat.

Medlem

Tycker man läser om sådana här större projekt ganska ofta, väldigt få verkar släppas. Detta såg bra ut så får hoppas att det färdigställs.

Medlem

Snyggt Men är det bara jag som är nyfiken på helt andra områden än USA i Fallout universumet? Hade gärna sett att någon utforskat möjligheterna med någon Europeisk stad kanske.

1
Skriv svar