Önskar någon typ av återkoppling

NuZ
Testpilot
Önskar någon typ av återkoppling

Hej! Fick en konstig känsla att inlägg raderats utan någon typ av notis t.ex har ett citat men när jag trycker syns inget etc. Och har inget minne alls om händelsen eller vet vad som hände. Var det ett fel hur sidan visades för mig eller liknande.

Om ett inlägg raderats så önskar jag någon typ av Feedback på det. Nu är det väl som att ”häda i guds hus” men som t.ex Flashback har. Där vet jag jag man får på sin profilsida en liten notering på sidan (som bara en själv ser) att t.ex ”inlägg raderat för bröt mot regel xx reklam för annan sida” frågor tas med moderator xx. Etc.

Tycker de skulle vara smidigt eller iaf. en funktion där man kan se vad som raderats och varför för nu står jag som ett frågetecken


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Skägg.
10 Chambers

Hej!

Vet du vilken tråd det rör sig om? Vi försöker återkoppla när vi raderar ett inlägg men ibland hinner vi inte med.

Allt gott!


signatur
Moderator | Testpilot
Skrivet av NuZ:

Hej! Fick en konstig känsla att inlägg raderats utan någon typ av notis t.ex har ett citat men när jag trycker syns inget etc. Och har inget minne alls om händelsen eller vet vad som hände. Var det ett fel hur sidan visades för mig eller liknande.

Om ett inlägg raderats så önskar jag någon typ av Feedback på det. Nu är det väl som att ”häda i guds hus” men som t.ex Flashback har. Där vet jag jag man får på sin profilsida en liten notering på sidan (som bara en själv ser) att t.ex ”inlägg raderat för bröt mot regel xx reklam för annan sida” frågor tas med moderator xx. Etc.

Tycker de skulle vara smidigt eller iaf. en funktion där man kan se vad som raderats och varför för nu står jag som ett frågetecken

Tjena!

Du har fått svar i PM, men jag tänker skriva en liten rad här för dig också om det här så att andra har liknande funderingar.

Precis som du skriver, och som Calle är inne på, försöker vi återkoppla varje gång ett inlägg försvinner. Vi förstår att man gärna vill veta varför ett inlägg tas bort, oavsett anledning, och det är något vi gör vårat bästa för att hålla oss till.

Tyvärr hinner vi inte alltid med av olika anledningar att skriva ett svar av personliga själ. Ett automatiskt system hade varit fantastiskt men det här inget som ligger på tapeten just nu.

Är det så att man märker inlägg försvinner och man vill veta varför kan du och andra alltid kontakta oss så tar vi det där.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

NuZ
Testpilot
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Hej!

Vet du vilken tråd det rör sig om? Vi försöker återkoppla när vi raderar ett inlägg men ibland hinner vi inte med.

Allt gott!

Hej det var det jag inte visste. Har inte lagt super mycket tid att kolla efter det heller. Märkte bara jag hade ”citat” att läsa men försvann när jag klickade. Har fått återkoppling från Moderator Uber också om att det gick lite överstyr så det är löst och jag har full förståelse.

Dock förslaget jag kom med att det blir en ”notis” på sin profil om vad som hänt istället för moderatorer ska behöva skicka PM till alla det händer vore en ”fiffigare” lösning men det kanske bara är jag? Är ju mer personligt med ett PM istället för ett meddelande men skulle nog minska tjafs osv. med moderatorerna som gör en himla bra jobb


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

1
Skriv svar