Dags att dra på vuxenblöjan igen - Amnesia: Rebirth släpps i oktober

Robot
Dags att dra på vuxenblöjan igen - Amnesia: Rebirth släpps i oktober

Skåningarna på Frictional Games ger aldrig upp sin skräckodyssé.

#amnesia-rebirth


Medlem

Hoppas på VR!

Medlem
Frilansare
Skrivet av Revakkyh:

Hoppas på VR!

Fy vad läbbigt!

Medlem

Flesta nya skräckspel som Res7, Outlast, Layers of fear, dark pictures, visserligen läskiga men känns lite Hollywood i mitt tycke.

Frictional Games ligger på sin egna liga med deras skräck. Känslan... In i skinnet på en.

Medlem

Härligt med ett nytt Amnesia-spel. A machine for pigs var intressant men lyckades aldrig vara i närheten så läskigt som The Dark Descent. Minns att jag satt och inte hade något att göra, och ville spela Amnesia, men behövde typ 20 min för att övertala mig själv att starta spelet.

Medlem

Blir hon inte väldigt trött i armen när hon ska hålla den sådär högt hela tiden..?

"Skämt" åsido, har en relativt stor tilltro till Frictional Games efter det oerhört stämningsfulla och mysrysliga Amnesia. Soma finns dock ännu i backloggen, men det har jag bara hört positivt om. Sen är det alltid trevligt med lokala succéer man själv kan se storheten i.

Medlem

ooooh!!! Detta ska jag definitivt köpa! Love it!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

NuZ
Testpilot

Kommer def. Köpa. Kommer dock absolut inte spela det i VR om det kommer


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av Revakkyh:

Hoppas på VR!

Borde få en achievement om du lirar igenom hela i VR

Medlem

Can't WAIT! Redan förbokat.

FG är mitt absoluta favorit indiestudio <3


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Detta ser jag fram emot brukade skapa mods till Amnesia TDD förr. Skulle vara kul om detta har samma modsupport.

Medlem

Detta är ett spel som jag nästan bara vill köpa för att stödja studion, men faktiskt inte spela... minns att jag spelade TDD när det kom ut och älskade det men har blivit så jävla mycket harigare på senare år.


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av WonderBoy:

Blir hon inte väldigt trött i armen när hon ska hålla den sådär högt hela tiden..?

"Skämt" åsido, har en relativt stor tilltro till Frictional Games efter det oerhört stämningsfulla och mysrysliga Amnesia. Soma finns dock ännu i backloggen, men det har jag bara hört positivt om. Sen är det alltid trevligt med lokala succéer man själv kan se storheten i.

Perfekt att köra SOMA nu när det är mörkt på kvällarna. Det är fantastiskt bra!

Medlem

Blöjor, babypuder och vaselin införskaffat. Min kropp är redo!

1
Skriv svar