VR-rykten: nytt Splinter Cell och Assassin's Creed avslöjas ikväll till Oculus Quest

Robot
VR-rykten: nytt Splinter Cell och Assassin's Creed avslöjas ikväll till Oculus Quest
Medlem

Ubisoft har gjort assassins Creed VR tidigare men för VR-Arcades, precis som farcry VR som vi såg förra veckan.

Skulle vara perfekt med ett Splinter cell hoppas ryktena stämmer den här gången


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

FM-guru
F.d. Sisyr
Medlem

VR, e d nått att ha?🤔

SoL
Medlem

Splinter cell VR haha vilket antiklimax..

Medlem

Förstör inte med VR...... vi äldre måste också kunna spela.

Medlem

Jäkla dumheter! Alla spel med VR förutom simulatorer är kassa, man känner sig funktionshindrad(eller vad det nu heter nuförtiden). Bättre mus+tangentbord eller handkontroll så som xbox/Playstation.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Ja det ska ju komma Hitman i vr så varför inte även om ubihard har en ganska tråkig schargång

Frilansare

Gud vilken snackig sändning det här var!

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Jäkla dumheter! Alla spel med VR förutom simulatorer är kassa, man känner sig funktionshindrad(eller vad det nu heter nuförtiden). Bättre mus+tangentbord eller handkontroll så som xbox/Playstation.

Dina kommentarer igen, vi vet att du inte gillar VR så behöver inte sprida totala felaktigheter undrar hur många timmar du har spelat egentligen.

@BooliBoo min 70åriga far kan spela VR. Vanliga spel kan han inte spela.
Vi har dragit några pingpong/tennis matcher mot varandra i VR.
Han gillar också skjuta på skjutbanor.
inga spel med våld eller som går för fort dock och helst inge smooth locomotion


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Dina kommentarer igen, vi vet att du inte gillar VR så behöver inte sprida totala felaktigheter undrar hur många timmar du har spelat egentligen.

@BooliBoo min 70åriga far kan spela VR. Vanliga spel kan han inte spela.
Vi har dragit några pingpong/tennis matcher mot varandra i VR.
Han gillar också skjuta på skjutbanor.
inga spel med våld eller som går för fort dock och helst inge smooth locomotion

Absolut men jag blir åksjuk men jag gissar att vi alla är olika. Vill helst undvika att kräkas då jag spelar men det är jag det.

Medlem

Hehe, ett VR Splinter Cell. UBIsoft fortsätter att göra de flesta av oss besvikna. Rejält besvikna. Om nu detta stämmer...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Yes ett smygar spel som blir railshooter ala VR. Gör riktiga spel istället med Sam Fisher!

Medlem

Exclusivt? VR har problem o sälja, dom måste jobba tillsammans just nu....

Medlem
Skrivet av Najkan:

Exclusivt? VR har problem o sälja, dom måste jobba tillsammans just nu....

VR har inte problem att sälja, snarare så har många headsets varit backordrade i månadsskala sen förra året. Det växer så det knakar

Har hittils varit lite tveksam när det gäller VR, men så kom Half life Alyx och var så extremt bra.
Jag har inte VR själv men ser definitivt fram emot vad man kommer göra här.

Medlem

Dom annonserade ju quest 2, specs osv. 299 dollar. Kan nog bli intressant. Såg ingeting om AssCreed eller Splinter Cell dock.

Medlem
Skrivet av Pooslice:

Dom annonserade ju quest 2, specs osv. 299 dollar. Kan nog bli intressant. Såg ingeting om AssCreed eller Splinter Cell dock.

Jodå, dom var med

1
Skriv svar