God of Wars starke man är Twitter-kryptisk inför kvällens PS5-show

Robot
God of Wars starke man är Twitter-kryptisk inför kvällens PS5-show
Inaktiv
Medlem

konstigt att en onsdag är specell dag eller är alltid September 16 en speciell tid? Ios 14 disney+ till norden ps5 show vad mer +?


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Frilansare

En PS5-uppdatering till GoW vore ju finfint, då kan jag kanske spela klart det på ny hårdvara!

RmK
Medlem

Vågar man hoppas på en efterföljare?

NuZ
Testpilot

Vågar man hoppas?


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Dex
Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

En PS5-uppdatering till GoW vore ju finfint, då kan jag kanske spela klart det på ny hårdvara!

God of War i 4K på 60 fps och lite trevlig grafik hade ju verkligen varit riktigt mumsigt! Hade verkligen fått köra om det en gång till då!

Och dom får gärna bekäfta God of War 2 (6?) ikväll också så man vet till 100% att det kommer

eld
Medlem
Skrivet av RmK:

Vågar man hoppas på en efterföljare?

uppföljaren är ju nästan helt garanterad, frågan är snarare: vågar man hoppas på en trailer?

Frilansare

Tror max en teaser, men ändå!

Medlem

Förra generationens bästa spel, möjligtvis delat med horizon, för mig (och då gillar jag inte ens open world?). Åh vad kul det hade varit med en uppföljare! Har varit väldigt tyst länge nu. Blev aldrig något DLC till "ettan" heller, så dom borde ju ha kunnat jobba på detta ett tag.

Medlem

Någon form av teaser borde inte vara omöjligt.

Det har gått 2,5 år sedan det förra spelet. Det spelet var nästan som en ny IP så en uppföljare borde gå fortare och kunna vara ca 1-2 år bort.

Medlem

jag väntar mig dock inte ett nytt god of war på minst 2-3 år....

Medlem

Kan de inte bara lätta på locket nu, knapp 2 månader kvar och har min bokning sedan länge.

Men nu vill ja se vad vi får till launch, Demon souls ?!

Medlem

Hoppas inte på remaster av PS4 versionen, finns inte så mycket att komma tillbaka till när man redan tagit platinum :/

Det räcker nog med att dom låser upp framerate till till 60/120 och gör spelet till Native 4K genom bakåtkompatibilitet så tror jag att många är nöjda.

Medlem

Att de inte skulle göra en uppföljare till ett spel som direkt gav hints om det i slutet + var GOTY + extremt hyllat och sålde väl vore helt klart underligt. Frågan är som sagt inte om uppföljaren kommer utan när. Det har nu gått ett bra tag sedan första (5:e men vi snackar new gen GoW) spelet kom och det är naturligt att de kanske till och med började spela in det strax efter första spelet. De hade ju allting klart med en uppföljare planerad. Det enda som skulle kunnat hindra att de började med 2:an direkt vore om 1:an sög balle och fick 1/10 i betyg men det hände ju såklart inte.

Jag tror och hoppas på någon trailer eller dylikt på 2:an. Att 1:an sen kanske får ett facelift är väl OK men redan plattat det så behövs egentligen inte för egen del. Sen SKA de flesta PS4-spel redan fungera på PS5 (bakåtkompatibelt, remember?) så man kan ju fortfarande köra 1:an på sitt fräscha PS5 oavsett om de officiellt släpper någon uppdatering till det.

Är helt enkelt hype för 2:an nu. Något som skulle överraska rejält men inte är helt fantasi är om det är nära launch släpp på 2:an. Då snackar vi ultra hype.

Medlem

Vore riktig nice! Tveklöst ett av de bästa spelen på Ps4.

Medlem

Släpp en gratis uppdatering till God of War till PS5 och släpp samtidigt en teaser om 2an som kommer oktober 2021. Goodwill samtidigt som man pushar för det nya. Ska bli riktigt trevligt med detta event ikväll.

Medlem

God of War är fantastiskt, så en uppföljare tackar man inte nej till! Det hade också varit trevligt med något nytt från Naughty Dog, men det lär nog ta minst ett halvår innan vi får se något nytt från dem.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

2 och ett halvt år, nerlagd sp-expansion, sjukt mycket skitjobb gjort redan, särskilt streamingmässigt. Hoppas på god of war-gameplay


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Marmor eller granit? Det är ju is.

1
Skriv svar