Deathloop suktar med 60-talskitsch och ultravåld

Robot
Deathloop suktar med 60-talskitsch och ultravåld

Ny trailer - så ser spelet ut på PS5.

#deathloop


Medlem

Vad menas med suktar med?

Frilansare
Skrivet av Witchfinder:

Vad menas med suktar med?

Som i: sluta sukta mig med den där glassen!

Medlem

Jag som inte gillar dystra och dystopiska spel tyckte att det här var ett av få intressanta spel från gårdagens presentation. Deathloop ser riktigt kul ut!


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

detta hade även funkat som ett jävla roligt actionpackat MP mode där man spelar FFA 8 pers, med npc runt omkring som stör och alla har en lång respawntimer, alla kan se vilka som är döda den som lever när alla är döda vinner

Ser riktigt kul ut! som resten av arkanes spel

Medlem

Ser fram emot det här som fan, ser verkligen ut som spelglädje, sandlåda med frihet som Dishonored, man känner liksom igen det lagom mycket, samtidigt som det har en egen touch och är något nytt

Medlem

Härligt med något som är lite annorlunda jämfört med dagens alla sandlådespel som i stort sett är stöpta i samma form!

Medlem

Hade ju mycket hellre tagit ett DisHonored 3 än detta. Det verkar saknas en bra story och bara finnas action skjutande tyvärr. Det var de jag älskade med DisHonored spelen. En bra story och grym atmosfär. Hoppas Arkane inte glömmer bort sådant.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Inaktiv

Blev mer sugen på spelet av denna trailer än tidigare. Ser väldigt kul ut men lite väl lätt vilket förmodligen går att fixa i settings och att trailern ska få en att framstå mäktig

Medlem
Skrivet av FuzioN:

detta hade även funkat som ett jävla roligt actionpackat MP mode där man spelar FFA 8 pers, med npc runt omkring som stör och alla har en lång respawntimer, alla kan se vilka som är döda den som lever när alla är döda vinner

Ser riktigt kul ut! som resten av arkanes spel

När jag läste det du skrev tänker jag Killerball fast i spel-version. Alla mot alla men du får respawna när den som dödade dig blir dödad.

Medlem
Skrivet av Thane:

När jag läste det du skrev tänker jag Killerball fast i spel-version. Alla mot alla men du får respawna när den som dödade dig blir dödad.

Hade nog även fungerat. men såfall med en timer så när den som dödat dig dör får du en timer så dom som lever måste jaga så inte någon respawna, hade nog blivit ett hejvilt roligt jaga/fly spel om du har sämre gear och precis spawnat.

dock hade det varit viktigt att man har något sort indikation vart spelare är, inte exakt position typ som bounty i br modern warfare hade nog fungerat, men alla ser allas positioner på ett ungefär

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Som i: sluta sukta mig med den där glassen!

Hade aldrig sett det som synonym till fresta, bara till längta!

Frilansare

@Witchfinder: Jodå, funkar fintfint!

1
Skriv svar