Red Dead Redemption ska passa alla

Robot
Medlem
Red Dead Redemption ska passa alla

Intressant idé, det ska bli kul att testa.

Medlem

Låter bra, men dessa typer av svårighetsgrader lämpar sig bäst på PC (om spelet släpptes till den plattformen) om jag får säga mitt. Men visst, de som är analogspaksninjor kommer nog tycka att det känns skönt och mer proffsigt att få sätta det där huvudskottet själv utan en auto-aim circel.

Medlem

Skulle aldrig kunna tänka mig för mitt liv att spela ett spel som hjälper mig att sikta. Hoppas att "expert-läget" inte gör spelet svårare på andra sätt utan enbart tar bort all typ utav aimbot.

Medlem

Helt ok, men det bör även speglas i achievements och andra rewards - särskilt i multiplayer.

Medlem

Hoppas det kommer till PC inom en inte alltför lång framtid.

Medlem

Intressant att auto-aim fortfarande finns för konsoller.

Var är de som säger att det är svårare att sikta med en handkontroll?

Medlem

Urk. Regenerating health och auto-aim? Helt fucking otroligt.

Casual-läget är ju precis som det låter, för casuals. Normal-läget låter typ exakt som GTA 4 är default? Lite för lätt alltså, och Expert-läget låter som man får spela spelet själv.
Frågan är om normal- och expertlägena också påverkar regenerating health funktionen, vore kul att få svar på det.

Inaktiv

Casual for the win.

Inaktiv

Fan va nice.

25e ska de köpas xbox!

Medlem

Bra att de gör det möjligt att ändra så att det passar alla spelare. Skulle de gjort det helt utan auto-aim skulle de kanske förlora casualspelare och hade de bara haft auto-aim skulle de förlora mer vana spelare. Som de gör nu har de något som kan passa alla.

Medlem

tror starkt på detta spel!gameplay verkar ju vara helt underbar, och det är nåt med western spel som känns roligt,så ska bli kul se om det lever upp till gta spelen(med open world osvosv...)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Vänta nu, det ska passa alla för att det har tre svårighetsgrader...? Okej.

Medlem

Personligen tycker jag att "Expertläget" borde vara "normal", och de slänger in ett äkta "Expert-läge" med mer skada, ingen autoaim, bättre AI etc. Personligen så kommer jag att spela på Expert utan att titta åt de andra svårigheterna, de var ju för enkla enligt min smak. Casual = autoaim och hjälp, normal = ingen autoaim, expert = ingen autoaim, smarta fiender och mycket skada. Vart är världen på väg, ska spel inte ens på svåraste läget kunna vara svårt?
Visst ska man ta hänsyn till casuals, men hardcore-spelare måste också kunna få en utmaning.

Medlem

Bra att auto aim går att välja bort, då är ett av mina orosmoment för spelet borta. Auto aim är nästan alltid irriterande, jag vill själv bestämma vart jag siktar.

Medlem
Skrivet av lolBEEF:

Intressant att auto-aim fortfarande finns för konsoller.

Var är de som säger att det är svårare att sikta med en handkontroll?

Här är en till exempel:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av über_alles:

analogspaksninjor

Dagens sanning och skratt. Tack

Inaktiv

Tycker att iaf semi Auto-aim är ett måste om man inte kör med keyboard och mus. Det är svårt att bemästra en handkontroll speciellt i såna här lir.

Medlem

Whaaaaa? Ett konsol spel utan aim-assist? Fan, en anledning att plocka fram min xbox ur garderoben!


signatur
Inaktiv

Fyfan så kul det här verkar !

Medlem

Normal låter som nåt för mig ! =P

Medlem

Låter smart. Ju fler som kan spela, destå fler kan köpa det.

Ingen autosikte här tack, det är redan så enkelt som det kan bli idag.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag tror Yahtzee från Zero Punctuation sa nått bra i det här fallet. "Försök tillfredställa en grupp och du klarar dig fint, försök tillfredställa flera grupper samtidigt och du riskerar göra ett halvdant arbete." eller nått. I alla fall, man kan inte och ska aldrig försöka göra ett spel "för alla", det går inte.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Bara bra, jag kör utan auto aim i GTA IV så detta är inga problem. Trevligt!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

"Expert-läget implementerar helt fritt sikte utan någon som helst lock-on. Detta är första gången vi gjort detta i ett spel med helt öppen värld, "

Huh? GTA IV (till konsoll) hade ju möjligheten att HELT stänga av autosiktet.

Hoppas förresten att det här med uppladdningsbart liv inte används i nästa GTA.

EDIT: Lol, är trött. De menade såklart tillkomsten av svårighetsgraderna.

Medlem

Bra att de varierar lite

Inaktiv

Ser fram emot detta!

Rockstar är en favorit.

Medlem

Sen när är något så självklart som olika svårighetsgrader något att skryta om i pressen?

Medlem

Som jag har förstått släpper Rockstar ofta sina spel till PC en kort period efter. Så jag skulle absolut gissa att ni också kommer få spela. Själv blir det absolut ett köp den 21a.


signatur

Driver inredningsbutiken https://roomly.se med över 100 000 produkter från 60 olika butiker - Välkommen in!

12
Skriv svar