Vilka ska teckna Disney+?

Medlem

Inte jag heller. Vi har redan alla Disney-klassiker fram t o m Moana/Vaiana och alla MCU-filmer fram till Endgame och en massa andra tecknade TV-serier typ Piff och Puff och Luftens hjältar på DVD. Alla Pixar-filmer fram t o m Insidan ut också. Hylla efter hylla med DVD:er. Och alla nyare filmer och serier från Disney är jag inte alls intresserad av. Och inte kidsen heller som nu kommit upp i tonåren och plötsligt blivit för "stora" för sånt. Ser ingen anledning till att skaffa tjänsten alltså.

KoP
Medlem

Tecknade barnserier/filmer har man gått ifrån så inget Disney här.

Medlem
Skrivet av Kimpur:

Darkwing Duck var det första jag kollade efter när Disney+ blev tillgängligt!

Blev också sjukt besviken på det...

Ville även ha Ducktales, men hittade bara det nya skräpet? Kanske inte kikat ordentligt men hittade inte originalet

vet inte om det är helt riskfritt med VPN och disney+, men jag browsar runt på amerikanska versionen just nu och där ligger allt från ducktales till darkwing duck och luftens hjältar.

Medlem

fan mandalorian har bara 2 avsnitt? kör dom snål versionen med 2 avsnitt per månad eller så ingen kollar klart på den? vet att dom har mer än 2 avsnitt.

Medlem
Skrivet av UggleMannen:

fan mandalorian har bara 2 avsnitt? kör dom snål versionen med 2 avsnitt per månad eller så ingen kollar klart på den? vet att dom har mer än 2 avsnitt.

Blev besviken på det också, kör ut hela serien liksom. Säsong 2 släpps ju den 30/10 (USA)

Medlem

@UggleMannen: Garanterat för att man inte ska binge:a hela serien på en gång för att sedan säga upp abbonnemanget.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

ja skumrask affärer. jag klagade på dom och sa att jag vill se hela säsongen inte 2 avsnitt i månaden. gör samma sak ni om ni orkar?

Medlem

Provar en månad. Gillar utbudet hittills, speciellt Simpsons och Bumbibjörnarna. Peter och Draken var mysig att se om.

Däremot suger övergången mellan avsnitt. Av någon anledningen så visas eftertexter på flera olika språk efter varje avsnitt (åtminstone när man kollar på Simpsons) för att efter det börja räkna ner 10 sekunder innan nästa avsnitt börjar.

Väldigt segt i jämförelse med Netflix.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Blir garanterat inget Disney+ här. Men enbart av ren princip vill inte ge dom mer pengar. Dom håller så hårt på sina licenser. Tänker inte bli intvingad.
Historien om med Mulan låter ju inte lockande heller. Köpa en film för 30€ som du endast kan se på om du har en aktiv sub?

Samma med deras mandalorian släpp.

Skribent

Kan någon som har Disney+ bekräfta att hela säsong 1 och 2 av The Mandalorian finns tillgängligt.
Tack!

Medlem
Skrivet av Shadee:

Kan någon som har Disney+ bekräfta att hela säsong 1 och 2 av The Mandalorian finns tillgängligt.
Tack!

Bekräftar

Skribent
Skrivet av Thane:

Bekräftar

Perfekt! Då ska jag teckna någon månad. Tack!

Inaktiv

Mandalorians säsonger tar slut väldigt fort, tyvärr, men jag gillar att det är lite swtor (spelet) över den serien.

Medlem
Skrivet av anon_326443:

Mandalorians säsonger tar slut väldigt fort, tyvärr, men jag gillar att det är lite swtor (spelet) över den serien.

Löjligt bra

Skriv svar