Njut av next-gen-lera i denna Dirt 5-trailer

Robot
Njut av next-gen-lera i denna Dirt 5-trailer
Medlem

Jisses amalia vilken besvikelse. Skulle detta vara någon form av next-gen grafik?! Kolla in "grävskopan" 0:17 sekunder in i klippet, ser utsom en printscreen från counter-strike 1.6.

Fysiken kändes stel också? Ja vet att man inte kan få allt, men som konsument måste man få ställa krav.

Forza horizon 3 släpptes för typ 5 år sedan och det spelet har bättre fysik, detaljer och ljud. Nöff said. Trevlig Fredagen mina bekanta.

Medlem

Är pepp på spelet i sig, tror det blir underhållande! Men håller med om att det inte osar next-gen över den där uppvisningen 😆

Medlem

Ser verkligen ut som ett spel för PS3 eller något.

Medlem

pros: den kör på hårdvara för 3 600
cons: den kör på hårdvara för 3 600

hoppas series x versionen ser bättre ut

Gnällkuk
Skrivet av JonnyBOj:

Jisses amalia vilken besvikelse. Skulle detta vara någon form av next-gen grafik?! Kolla in "grävskopan" 0:17 sekunder in i klippet, ser utsom en printscreen från counter-strike 1.6.

Fysiken kändes stel också? Ja vet att man inte kan få allt, men som konsument måste man få ställa krav.

Forza horizon 3 släpptes för typ 5 år sedan och det spelet har bättre fysik, detaljer och ljud. Nöff said. Trevlig Fredagen mina bekanta.

Uppgraderingen för konsler verkar ju vara fps och upplösning, trailern var ju i 1440p och 60fps. Nu kanske iofs förra spelet gick i 60? Men knappast 1440p. Men, håller med dig annars. Spelet är ju dock utvecklat för både current och next-gen så antagligen därför.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Vänta bara ni om 2-3år och nextgen konsolerna på allvar kommit igång. Då, då kommer de kännas rätt B jämnfört med vad en medelbra PC klarar av... xD

Medlem

Hade varit impad 2013.

Medlem

Ska det inte vara LERA i ett spel som heter DIRT?
(startar upp Wreckfest)


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

1 -"oj, kantigt" .. 2 -"bara utube blurr eller?. zzz"

2010 ringde o ville ha tillbaka sin grafik.. osv.

"series s" mer som "seriösa ?" ... Bakåtsträvare! XS


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

NuZ
Testpilot

Nu är ju inte grafiken betydelsefull för mig alls men kan hålla med om att det inte såg bra ut. Man får hoppas känslan är grym istället. För tvärt om är det bara tråkigt när det är vackert men känslan är kass. Racing överlag så är det Forza som gäller då GT har tagit en helt fel väg efter GT2 på psx som var fantastisk


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Nej hu, blir inget köp av detta. Grafiken verkar vara helt off och tål inte att se vattnet och leras inte rör sig överhuvudtaget.. Får vi hålla tummarna för Dirt Rally 3.0 istället


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

It's not a lake, it's an ocean

Känns knappt ens som current gen.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

NuZ
Testpilot

Här på PS5/XsX
Ser bättre ut men stelt och ”arkadigt” ändå


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Såg ut som ett snyggt Xbox...360-spel.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

såg inget speciellt med det? grafik som rage ungefär


signatur

//monster

Medlem

@baggz143: Ja verkligen, inte i närheten av next gen..... eller current gen för den delen.


signatur

cags

Medlem

Jag gillar hur vi alla sågar grafiken i detta spel XD men så fult som det är så förtjänar det fler sågningar hahahhah XD


signatur

cags

1
Skriv svar