CD Projekt Red öppnar officiell webbplats för Night City

Robot
CD Projekt Red öppnar officiell webbplats för Night City

Komplett med reklam för jätteburritos och massor av nya screenshots.

#Cd-projekt-red, #Cyberpunk-2077


Medlem

Åh, vilka sköna Rockstar-vibbar jag får nu! Sidan är komplett med pop-ups till och med! Nu blev jag genast väldigt sugen på att lära mig om spelets universum och lore.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

funkar inte för mig.

Medlem
Medlem

Länken fungerar inte @FZ.

Medlem

Tack för hjälpen! Den länken fungerade fint


signatur

K9
:.:

Skribent
Skrivet av Greenz:

funkar inte för mig.

Skrivet av Cooling23:

Länken fungerar inte @FZ.

My bad, ska funka nu

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

My bad, ska funka nu

ah okej

Medlem

Det som jag är mest intresserad över är just staden och hur dom får den att se levande ut med alla karaktärer, vertikala designen, all reklam och liknande. Ser ut som att dom höjer ribban med hur en stad ska vara i ett spel.

Medlem
Skrivet av Baronova:

Åh, vilka sköna Rockstar-vibbar jag får nu! Sidan är komplett med pop-ups till och med! Nu blev jag genast väldigt sugen på att lära mig om spelets universum och lore.

Finns en väldigt trevlig världsbok ute för ändamålet.
https://www.sfbok.se/produkt/the-world-of-cyberpunk-2077-2053...


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Finns en väldigt trevlig världsbok ute för ändamålet.
https://www.sfbok.se/produkt/the-world-of-cyberpunk-2077-2053...

Tack för heads up. Varit slutsåld länge typ överallt.

Medlem

För mycket hype!!

Medlem

Känns som att man kommer höra det där stadsnamnet ett antal gånger framgent.

Medlem

Herregud vad bra det ser ut! Jag har nog alltid varit mer av en fantasy än si-fi, men jösses så taggad jag blir på detta! NightCity ser ju vara helt %*!#@& otrolig ut!

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Finns en väldigt trevlig världsbok ute för ändamålet.
https://www.sfbok.se/produkt/the-world-of-cyberpunk-2077-2053...

Finns digitalt också på dark horse comics så man kan läsa på paddan👍

Medlem

Finns det någon video eller någon text som kan få mig att förstå detta spel och denna värld?
Jag vill ju bara omslukas av ett sånt här spel men jag känner inte så mycket för det. Det går att säga att "då är det här inget för dig" men jag vill inte ge upp ännu.
Det kan ju ha med stressen i livet för övrigt att göra att när jag spelar så blir det ofta mindre sessioner i COD eller Battlefront.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Har folk klagat på att Witcher 3 var för långt? På Riktigt?? Nu har jag hört allt..

Medlem
Skrivet av ZerotheCat:

Har folk klagat på att Witcher 3 var för långt? På Riktigt?? Nu har jag hört allt..

Jag förstår inte heller det.


signatur

Lenovo Legion Slim 5 R7-7/16/512/4060/165Hz 16"

Medlem

Ser ut som _nya_ Bladerunner / Dredd 2012.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag säger inte att någon måste hålla med mig, och jag börjar med disclaimern att jag är riktigt pepp på 2077... men för mig kändes det här rätt krystat.

Personligen hade jag velat se något mörkare, mer "realistiskt". Mer Blade Runner och mindre Fallout i sin framtoning.
Men smaken är som baken, och det ska bli ett intressant spel oavsett - hoppas på lite bättre kontroller (och så lite melee-fokus som möjligt) i spelet, om man jämför med Witcher-serien.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

1
Skriv svar