Piratäventyr möter Fallout Shelter i Pirate Commander

Robot
Piratäventyr möter Fallout Shelter i Pirate Commander
Medlem

sweet... såg mysigt ut

Medlem
Skrivet av Artikeln:

Ninja Simulator, Yakuza Empire och Cowboy Life Simulator

Och jag ser inte separata artiklar om dessa blivande mästerverk än därför att...?!?!

Ser bra ut! Men sjöslag i all ära, kan ingen ge oss ett nytt storslaget SP piratäventyr på land? Om det är välgjort skulle det sälja som smör. Det coolaste vore om Rockstar gjorde ett RDR men pirat tema. Red Rum Redemption!

Medlem
Skrivet av Espresso_Bengt:

Ser bra ut! Men sjöslag i all ära, kan ingen ge oss ett nytt storslaget SP piratäventyr på land? Om det är välgjort skulle det sälja som smör. Det coolaste vore om Rockstar gjorde ett RDR men pirat tema. Red Rum Redemption!

Wait what

Citat:

SP piratäventyr på land?

Wtf..? Är ju som att be om ett rymdspel på jorden, eller ett medeltida riddarspel som utspelar sig i nutid eller undervattensspel som utspelar sig på land ;P

Edit: Pirates of the Kattegatt, där har vi det! The Secret of Hisingen Island. Jolly Roger and his band of landkrabbor.

Skrivet av Tamazin:

Wait what

Wtf..? Är ju som att be om ett rymdspel på jorden, eller ett medeltida riddarspel som utspelar sig i nutid eller undervattensspel som utspelar sig på land ;P

Edit: Pirates of the Kattegatt, där har vi det! The Secret of Hisingen Island. Jolly Roger and his band of landkrabbor.

Haha, okej missade en detalj där! Jag menar att jag vill ha ett SP äventyr som inte bara utspelar sig som ett sjöslag med båtar utan är ett äventyr på land och till sjöss. Precis som AC: Black Flag men utan AC grejen. Eller ett modernt Monkey Island!

Medlem

verkar najs hallonbajs

Medlem

Jag hade gärna tagit ett Pirates! med denna typen av strider.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Espresso_Bengt:

Haha, okej missade en detalj där! Jag menar att jag vill ha ett SP äventyr som inte bara utspelar sig som ett sjöslag med båtar utan är ett äventyr på land och till sjöss. Precis som AC: Black Flag men utan AC grejen. Eller ett modernt Monkey Island!

Det förtydligar en hel del

Ge mig sea of thieves, fast med långsammare speltempo, levels, stats, loots med stats, klasser etc. så är jag mer än superduper nöjd

Medlem

Gamla segelskepp i genomskärning är ju fantastiskt (och då menar jag verkligen fantastiskt, så jävla mysigt), tyvärr är jag inte så intresserad av fantasypirat-grejen. Hade dock velat se ett Silent Hunter-liknande spel fast med segelfartyg under napoleonkrigen, med genomskärning av skepp, management och promenerande runt på däck etc. Master & Commander: The Game.

Väldigt nischat...

Skrivet av Tamazin:

Det förtydligar en hel del

Ge mig sea of thieves, fast med långsammare speltempo, levels, stats, loots med stats, klasser etc. så är jag mer än superduper nöjd

Jag fixar det, om du fixar mig en PS4/PS5 version av "Sea of Thieves" Sea of Thieves verkar mysigt men gillar inte leksaks grafiken, vill ha "vanlig" grafik. Men SoT fyller sin funktion. När vi ändå är på ämnet tycker jag de bör göra ett spel baserat på "De tre musketörerna" Det hade varit ballt.

1
Skriv svar