Köp retroläcker C64-affisch i shoppen!

Robot
Köp retroläcker C64-affisch i shoppen!

Vad sägs om lite snygg nostalgi på väggen?

#merch, #shoppen


Medlem

skulle vilja se affischerna här och SweClockers fast utan färg. clean helt enkelt

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av joelgbg:

skulle vilja se affischerna här och SweClockers fast utan färg. clean helt enkelt

Svartvita?


signatur
Medlem

svartvita eller original färger hade varit kanon, blir dom lätt att titta på och passar in med det mesta

Medlem

Fel modell - det ska ju vara den klassiska "brödburken".

Medlem

ja eller nåt på commodore datasette

Medlem

Blir lite sugen, samtidigt har jag ingen direkt personlig anknytning till just C64 (även om jag har ett komplett C64 ståendes på hyllan bakom mig). Ser att det även finns en poster från en 775-sockel - finns det planer på fler posters i framtiden? Jag skulle gärna vilja ha något Nintendo-relaterat då det var en stor del av min barndom, alternativt SEGA.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Är ju lite trist att det står "DEL" på tangentbordet. Datorn TeleNova COMPIS har ju ett mycket läckrare tangentbord det står "utplåna" på, för det är klart man ska utplåna dom jävlarna och inte bara ta bort dom!

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Är ju lite trist att det står "DEL" på tangentbordet. Datorn TeleNova COMPIS har ju ett mycket läckrare tangentbord det står "utplåna" på, för det är klart man ska utplåna dom jävlarna och inte bara ta bort dom!
https://www.internetmuseum.se/wordpress/wp-content/uploads/co...

stor vill ha faktor 😀

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Baronova:

Blir lite sugen, samtidigt har jag ingen direkt personlig anknytning till just C64 (även om jag har ett komplett C64 ståendes på hyllan bakom mig). Ser att det även finns en poster från en 775-sockel - finns det planer på fler posters i framtiden? Jag skulle gärna vilja ha något Nintendo-relaterat då det var en stor del av min barndom, alternativt SEGA.

Det kommer Vi ville kolla efterfrågan på den här typen av produkter men har ett litet lager med bilder från samma session med fotografen.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det kommer Vi ville kolla efterfrågan på den här typen av produkter men har ett litet lager med bilder från samma session med fotografen.

Smutt! Då sparar jag undan lite pengar tills dess samtidigt som jag gnider mina händer mot varandra av förväntan.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Själv har jag dessa bakom soffan. (Canvas)

Edit: Har fler på g..men jag har inte haft tid/råd just nu att fixa dom.

Edit2: Är det någon som kan säga vad det är för spel?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ankh:

Själv har jag dessa bakom soffan. (Canvas)

https://i.ibb.co/hfyzQ6H/119982310-386152789217152-2685035779...

https://i.ibb.co/5kKqszz/119946712-3339521912793002-600160546...

Edit: Har fler på g..men jag har inte haft tid/råd just nu att fixa dom.

Supersnygga! Gissar att du tagit fram dem själv?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Supersnygga! Gissar att du tagit fram dem själv?

Då gissar du fullständigt rätt. Tack


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag har två fungerande C64'or, diskläsare, tac-2 och en drös med spel och disketter. Massa kuligheter. Om det är någon som har lust att köpa för en billig peng så är det din PM om intresserade

Medlem
Skrivet av iramirion:

Jag har två fungerande C64'or, diskläsare, tac-2 och en drös med spel och disketter. Massa kuligheter. Om det är någon som har lust att köpa för en billig peng så är det din PM om intresserade

Hade det inte varit för jag studerar just nu hade jag köpt grejerna direkt. Har iofs redan en hel del commodore grejer, men man kan aldrig ha för många!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Helt klart fel c64 modell.. jag såg inte ens att det var 64an

Medlem
Skrivet av Ankh:

Själv har jag dessa bakom soffan. (Canvas)

https://i.ibb.co/hfyzQ6H/119982310-386152789217152-2685035779...

https://i.ibb.co/5kKqszz/119946712-3339521912793002-600160546...

Edit: Har fler på g..men jag har inte haft tid/råd just nu att fixa dom.

Last Ninja 🤤


signatur

BlackBozze - the man, the myth, the concept

ELF
Medlem

Mysigt. Har tittat på liknande fast printat på metallplåtar/tavlor. Dessa var dock inte direkt billiga.

ps.
Heter denna (Return of the skitfläck)? ;p


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Inaktiv

Väldigt snyggt! Har ingen personlig anknytning till C64 men suget är stort

Testpilot

Coolt! gillar initiativet!

Medlem
Skrivet av BlackBozze:

Last Ninja 🤤

Grym grafik och fantastisk musik!

Medlem
Skrivet av Svampfhen:

Grym grafik och fantastisk musik!

Eller hur! Musiken ligger mig fortfarande varmt om hjärtat... Och jag tycker faktiskt att spelet håller att spela fortfarande
Men det var lite off topic


signatur

BlackBozze - the man, the myth, the concept

Medlem

Har en epson sc-t3400 så kan printa vilken affisch jag vill gratis på jobbet. Gjorde bland annat en hel tavelvägg till en kollega med abstrakt konst.

Medlem

En av varje köpt. Kommer det fler posters vilket texterna antyder? (hade föredragit en Amiga)

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av sebrock:

En av varje köpt. Kommer det fler posters vilket texterna antyder? (hade föredragit en Amiga)

Kul! Vi har inga för Amiga i pipen, men SNES.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av robbis:

Har en epson sc-t3400 så kan printa vilken affisch jag vill gratis på jobbet. Gjorde bland annat en hel tavelvägg till en kollega med abstrakt konst.

Det vore synd om något... hände den skrivaren 😎


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det vore synd om något... hände den skrivaren 😎

Men för 500kr/månad kan FZ se till att inget händer....


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det vore synd om något... hände den skrivaren 😎

Typ som att den råkar försvinna... Synd att den är så stor så vette fan vet jag skulle få plats med den i lägenheten

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av robbis:

Typ som att den råkar försvinna... Synd att den är så stor så vette fan vet jag skulle få plats med den i lägenheten

Eller att den vaknar upp med en kapad tonerskalle i sängen.


signatur
12
Skriv svar