Soldat 2 släppt i early access

Robot
Soldat 2 släppt i early access

Hör upp alLA Ni som lirar i lokalt nätverk!

#soldat-2


Medlem

Är det helt omgjort från grunden, och kommer det i såna fall ha samma känsla som första?

Ska bli kul att testa i vilket fall!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Tror jag har hört talas om soldat men aldrig spelat. Men det ser ut som Liero som jag spelade MYCKET när jag var liten.

Medlem
Skrivet av jehuty:

Tror jag har hört talas om soldat men aldrig spelat. Men det ser ut som Liero som jag spelade MYCKET när jag var liten.

https://www.webliero.com/

Dags att börja igen!

/ LordDaimos

Medlem

Köpt, buggigt af åtminstone under den enskilda bot-matchen som jag körde.

Medlem

Ahh nostalgi!

Ion
Medlem

Jag körde en del igår, det är fortfarande kul. Upplevde det inte som särskilt buggigt. Något laggit på vissa servrar dock men det är ju som förväntat.

Ion
Medlem
Skrivet av Dunder:

Är det helt omgjort från grunden, och kommer det i såna fall ha samma känsla som första?

Ska bli kul att testa i vilket fall!

Ja det är ett helt nytt spel. Det gamla var skrivet i Delphi tror jag, det här är en Unity-pryl. Samma känsla, om än mer galet i hur man kan röra sig. Sen tillkommer det en massa modifiers som gör matcherna unika + motorcyklar och annat trams

Medlem

förmodligen skitkul den ska vi ha


signatur

//monster

Inaktiv

\O/
Spelade det första under eve-onlines downtime, både mot och med alla, så corporations blandades friskt, riktikgt kul!

Medlem

Detta ska jag garanterat köpa... Om sisådär 24 månader.
Har tröttnat på för många spel innan de släppts redan för att slösa tid på ofärdiga spel igen.

1
Skriv svar