Recension – Serious Sam 4

Robot
Recension – Serious Sam 4

Vi har lirat Serious Sam 4 så att du slipper.

#serious-sam-4


Medlem

Skit, jag som var peppad. Det hade ju "utlovat" strider med STOORT antal fiender... Då blir det att testa på Game Pass eller vid någon rea.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av maq777:

Skit, jag som var peppad. Det hade ju "utlovat" strider med STOORT antal fiender... Då blir det att testa på Game Pass eller vid någon rea.

Ett hundratals som mest i de flesta fall, om ens det.


signatur
Inaktiv

Får beklaga att du var tvungen att stå ut med det här men tack för uppoffringen Är dock nyfiken på vilka format spelet finns till, har för mig att det brukar stå med i era recensioner

Medlem

Känns som att ni gick in med en dålig attityd. Men men, vi får se vad andra sidor ger för poäng. Kan mycket väl vara 3/5 eller 4/5. Har sett att andra har delat ut 70/100.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Jag antar att dom inte tog uppgiften tillräckligt seriöst.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Ser roligare ut än många andra nya spel iaf

Skribent

Alltid kul att läsa en halvsågning. Tycker det var länge sedan nu. Ni får se till att tvinga er igenom lite mer tråkiga och dåliga spel

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av anon_328494:

Får beklaga att du var tvungen att stå ut med det här men tack för uppoffringen Är dock nyfiken på vilka format spelet finns till, har för mig att det brukar stå med i era recensioner

Lägger in! Det släpps till Playstation 4, Xbox One, Windows, Mac och Google Stadia.

Skrivet av Kleptoman:

Känns som att ni gick in med en dålig attityd. Men men, vi får se vad andra sidor ger för poäng. Kan mycket väl vara 3/5 eller 4/5. Har sett att andra har delat ut 70/100.

Jag gillade de första spelen, såg fram emot att fightas mot massor av fiender men mötas istället av ett hafsverk. Också sett ett par 70 men det är väl så lågt de går så länge inte spelet är direkt trasigt. Säger inte att jag sitter inne med den slutgiltiga sanningen men det var länge sedan jag blev så utråkad av ett actionspel.

Skrivet av Shadee:

Alltid kul att läsa en halvsågning. Tycker det var länge sedan nu. Ni får se till att tvinga er igenom lite mer tråkiga och dåliga spel

Nej tack! Helt urlakad.


signatur
Medlem

Underhållande läsning! Skrattade även gott åt de stirriga Popsicle-karaktärerna på skärmdumparna.


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ett hundratals som mest i de flesta fall, om ens det.

Jag fattar inget, vad hände? Såg någon film på youtube för ett par månader sedan där en utvecklare snackade om minst 10.000, kanske upp till 100.000 samtidiga fiender.

Medlem
Skrivet av maq777:

Skit, jag som var peppad. Det hade ju "utlovat" strider med STOORT antal fiender... Då blir det att testa på Game Pass eller vid någon rea.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av maq777:

Jag fattar inget, vad hände? Såg någon film på youtube för ett par månader sedan där en utvecklare snackade om minst 10.000, kanske upp till 100.000 samtidiga fiender.

Det känns som ett teknikdemo som aldrig hittade in i spelet. Såg samma film. Dessutom det riktigt krävande vid större strider, till och med så att en dator för 30 lakan tycker att livet är lite jobbigt. Jag bara antar att det är därför man höll det på en låg nivå.


signatur
Skägg.
10 Chambers

Det där är direkt från inledningen, och utspelar sig ungefär så många sekunder som filmen är. Man återvänder även dit i slutet för en kvarts pangande, men det är verkligen inte representativt för hur spelets gameplay är.


signatur
Medlem

Förstår inte folk som inte upplever film och spel själva utan går efter recensioner.
Varför ska någons subjektiva åsikt påverka mig?
Hur vet jag om testaren tycker om samma saker som mig.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av GarfieldPower:

Förstår inte folk som inte upplever film och spel själva utan går efter recensioner.
Varför ska någons subjektiva åsikt påverka mig?
Hur vet jag om testaren tycker om samma saker som mig.

Man läser recensionen som förhoppningsvis förklarar varför någon tycker som den gör. Sen har jag full förståelse för om de argumenten inte matchar vad du värdesätter i spel.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det där är direkt från inledningen, och utspelar sig ungefär så många sekunder som filmen är. Man återvänder även dit i slutet för en kvarts pangande, men det är verkligen inte representativt för hur spelets gameplay är.

Fasen vad uselt. Hur ser det ut när det kommer till moddar, finns det stöd som i tidigare spel? I så fall så har förhoppningsvis moddare redan börjat arbeta på moddar som kan ge lite valuta för pengarna.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bojkott:

Fasen vad uselt. Hur ser det ut när det kommer till moddar, finns det stöd som i tidigare spel? I så fall så har förhoppningsvis moddare redan börjat arbeta på moddar som kan ge lite valuta för pengarna.

Dålig koll, men eftersom detta känns som en mod från ett gäng nybörjare borde det finnas hopp om att någon gör det bättre.


signatur
Medlem
Skrivet av GarfieldPower:

Förstår inte folk som inte upplever film och spel själva utan går efter recensioner.
Varför ska någons subjektiva åsikt påverka mig?
Hur vet jag om testaren tycker om samma saker som mig.

Spel och filmer är inte gratis. Det är klart att man vill veta om spelet eller filmen är värd ens tid och pengar.

Medlem
Skrivet av GarfieldPower:

Förstår inte folk som inte upplever film och spel själva utan går efter recensioner.
Varför ska någons subjektiva åsikt påverka mig?
Hur vet jag om testaren tycker om samma saker som mig.

100% enig. Recensioner betyder noll för mig och blir alltid lika förvånad av får som ”Oj spelet fick en dålig recension. Synd. Jaha... vad ska jag nu spela istället?”

Tråkigt att låta andra bestämma åt en men det är kanske skönt att slippa tänka själv eller nåt

Medlem

Ser fullständigt horribelt ut. Ska bli kul att se GmanLives eller Civvie 11 kasta skit på smörjan.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Jiminy:

100% enig. Recensioner betyder noll för mig och blir alltid lika förvånad av får som ”Oj spelet fick en dålig recension. Synd. Jaha... vad ska jag nu spela istället?”

Tråkigt att låta andra bestämma åt en men det är kanske skönt att slippa tänka själv eller nåt

Törs man fråga vad du gör här inne om recensioner betyder noll för dig? Utöver att berätta om hur bra du är, alltså.

Medlem
Skrivet av Jiminy:

100% enig. Recensioner betyder noll för mig och blir alltid lika förvånad av får som ”Oj spelet fick en dålig recension. Synd. Jaha... vad ska jag nu spela istället?”

Tråkigt att låta andra bestämma åt en men det är kanske skönt att slippa tänka själv eller nåt

Det handlar väl om att hitta recensenter/publikationer som man känner någorlunda väl. Om man vet hur väl deras smak stämmer överens med ens egen så är det lättare att dra egna slutsatser utifrån vad recensionen säger. Jag menar, det släpps ca 8 biljoner spel om året nu för tiden, jag har varken tid eller lust att prova på dem alla för att "skapa min egen uppfattning". Jag vet vilka utvecklare jag litar på, jag vet vilka recensenter jag litar på, jag vet vilka youtubers/streamers jag litar på. Utifrån det bestämmer jag vad jag vill lägga pengarna på.

Medlem
Skrivet av GarfieldPower:

Förstår inte folk som inte upplever film och spel själva utan går efter recensioner.
Varför ska någons subjektiva åsikt påverka mig?
Hur vet jag om testaren tycker om samma saker som mig.

Nja går ju inte gå på bara ett betyg, man får ju läsa motiveringen bakom då får man ju en bättre bild varför. Saker som beskrivs kan man ju själv identifera sig med om man gillar eller ogillar. Om inte annat är det ju en liten varning och med begränat med pengar vill man ju spendera dem på så bra saker som möjligt.

Medlem
Skrivet av Shadee:

Alltid kul att läsa en halvsågning. Tycker det var länge sedan nu. Ni får se till att tvinga er igenom lite mer tråkiga och dåliga spel

Hade varit härligt att få se en 1:a i betyg!

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Törs man fråga vad du gör här inne om recensioner betyder noll för dig? Utöver att berätta om hur bra du är, alltså.

Jag svarade på ett inlägg på ett forum.
Låter resten av ditt uttalande gå förbi denna gången.

Medlem

"Vi har spelet serious sam så du slipper".
Menar ni inte "spelat"?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Från allt material som kom innan release att döma så var detta 100% väntat.

Medlem

oj det var ju ett uselt betyg.....

Medlem

Serious Scam 4

123
Skriv svar