Alla Bethesdas gamla godingar kan bli Xbox Game Pass-spel

Robot
Alla Bethesdas gamla godingar kan bli Xbox Game Pass-spel

Om Phil Spencer vill, och varför inte?

#bethesda, #xbox


NuZ
Testpilot

Spelade platinum på The evil within så kanske skaffa alla achivements på x-lådan också?! Hmmmm


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Doom Eternal kommer iaf 1a october, lite lustigt för var nog max 2v sen jag funderade på om jag skulle köpa det


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Ambassadör
Xbox

Nom nom nom.


signatur

Jump in.

Medlem

Det skulle ju vara hur fantastiskt som helst om det blev så.

Medlem

Många gamla ondingar som man inte har spelat, t ex Dishonored serien. Blir nog att ta upp prenumerationen igen.

Medlem

Hur blir det med mods och så? Finns det stöd för det om man lirar via game pass?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Älskar denna tjänsten

Medlem
Skrivet av NuZ:

Spelade platinum på The evil within så kanske skaffa alla achivements på x-lådan också?! Hmmmm

gotta catch em all

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Hur blir det med mods och så? Finns det stöd för det om man lirar via game pass?

helt kört då kan jag säga... kommer aldrig existera på konsol vilket game pass i stort sett är. Ungefär lika rackligt som att xcloud körs via samma hårdvara som xbox one... fail

Medlem

Ja Dishonored 2 stod på listan över vad som skulle tas bort från tjänsten 1/10 igår. Lustigt nog så försvann den notifikationen nyss

eld
Medlem

Terminator future shock!

Inaktiv
Skrivet av Kleptoman:

Hur blir det med mods och så? Finns det stöd för det om man lirar via game pass?

Skrivet av robbis:

helt kört då kan jag säga... kommer aldrig existera på konsol vilket game pass i stort sett är. Ungefär lika rackligt som att xcloud körs via samma hårdvara som xbox one... fail

Det är fullt möjligt att köra mods på game pass till PC. Både med och utan officiellt stöd. Dock kräver det att man har grundläggande kunskaper i valfri sökmotor, typ google.

Angående xcloud så håller Microsoft på att uppgradera till Series X/PC hårdvara.

NuZ
Testpilot
Skrivet av robbis:

gotta catch em all

Haha ja det är mitt knark! Får en ”fix” varje gång det plingar till


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av Issue:

Doom Eternal kommer iaf 1a october, lite lustigt för var nog max 2v sen jag funderade på om jag skulle köpa det

Är det helt klart! Låter jäkligt bra.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Ambassadör
Xbox
Skrivet av anon_118566:

Det är fullt möjligt att köra mods på game pass till PC. Både med och utan officiellt stöd. Dock kräver det att man har grundläggande kunskaper i valfri sökmotor, typ google.

Angående xcloud så håller Microsoft på att uppgradera till Series X/PC hårdvara.

Precis så. Alla server blades byts successivt ut mot Series X-blades framöver. Dessutom finns det mods på konsol också, lustigt nog på flera av Bethesdas spel dessutom. Så det kan gå!


signatur

Jump in.

Gen
Medlem

Inser plötsligt att fördelen med uppköpet är att man förhoppningsvis slipper Bethesda launchern.

Medlem

Äcklar mig att ni skriver bethesdas "Alla Bethesdas gamla godingar" och sedan Wolfenstein och Doom, som om att gamla Wolfenstein och Doom någonsin haft med Bethesda att göra under utvecklingen.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Äcklar mig att ni skriver bethesdas "Alla Bethesdas gamla godingar" och sedan Wolfenstein och Doom, som om att gamla Wolfenstein och Doom någonsin haft med Bethesda att göra under utvecklingen.

Offh, du känner inte att du tog i lite där eller?

1
Skriv svar