Fall Guys sanna anatomi visas upp, och vi varnar för starka bilder

Robot
Fall Guys sanna anatomi visas upp, och vi varnar för starka bilder
Medlem

Älskar när utvecklare vågar skämta och tänja lite på gränserna och kanske tom. vara lite "elaka" så att säga. Det visar lite mer karaktär än de som aldrig vågar göra någonting som inte skulle passa in i "canon" helt enkelt pga att det var lite oseriöst.

Hoppas det frsmgår vad jag menar. Lite trött såhär dags.

Inaktiv

Haha, helt underbart.
Ska njuta ännu mer nu när jag spelar med min fullvuxna kyckling/människa freak i maskeradräkt.
Ser ut som en köttätare med

Medlem
NuZ
Testpilot

Deras twitter är underbar


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Skribent

Hah! Lika lång som mig. Fast med min vikt och kroppsform i åtanke jämfört med deras kroppsform så ser jag en ohälsosamt hög vikt på Fall Guys...

Medlem

Kek, triggerwarning?


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Den anatomiska inkorrektheten har gått för långt!


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem
Skrivet av hannes.theorell:

Den anatomiska inkorrektheten har gått för långt!

Hur ska en potatis med armar och ben se ut för att räknas som "anatomiskt korrekt"?

Skrivet av Dizzz:

Hur ska en potatis med armar och ben se ut för att räknas som "anatomiskt korrekt"?

Till exempel... Inte ha armbågen som en sorts axel?
Armbågsleden är en gångjärnsled och som namnet antyder så är det begränsad rörelse. Potatisen har alltså armar som inte går att lyfta. Till skillnad från din egen axel som är en kulled, vilken kan vridas åt flera håll och ger dig stor rörlighet.

I figuren är kulleden, som egentligen utgör skuldran, placerat i mitten av potatisen och där gör den ingen nytta.
Lite förenklat är detta som att du skulle kunna vrida ditt nyckelben i tre dimensioner. Kul partytrick, kanske.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem
Skrivet av hannes.theorell:

Till exempel... Inte ha armbågen som en sorts axel?
Armbågsleden är en gångjärnsled och som namnet antyder så är det begränsad rörelse. Potatisen har alltså armar som inte går att lyfta. Till skillnad från din egen axel som är en kulled, vilken kan vridas åt flera håll och ger dig stor rörlighet.

I figuren är kulleden, som egentligen utgör skuldran, placerat i mitten av potatisen och där gör den ingen nytta.
Lite förenklat är detta som att du skulle kunna vrida ditt nyckelben i tre dimensioner. Kul partytrick, kanske.

Du kommer inte ifrån att detta är en fullständigt fiktiv varelse och kan därför ha fiktiv anatomi som "anatomiskt korrekt".

1
Skriv svar