Left 4 Dead 2 får massiv uppdatering - lira gratis i helgen

Robot
Left 4 Dead 2 får massiv uppdatering - lira gratis i helgen

The Last Stand ger dig 20 nya banor och massor av förbättringar.

#left-4-dead-2


Medlem

20 nya banor?!?! daaaaaamn son!
Är det 20 separata banor eller är det indelat i typ 20/4 = 5 nya uppdrag att spela?

Medlem

Trevligt för dem som gillar spelet.
Jag har aldrig fattat vad som är bra med det.

Karaktärerna känns som dem glider runt på is och vapnen var väldigt tråkiga. Föredrog Killing Floor.
Dock har jag inte spelat någon av spelen på många år så det kan vara annorlunda idag.

Medlem
Skrivet av jehuty:

20 nya banor?!?! daaaaaamn son!
Är det 20 separata banor eller är det indelat i typ 20/4 = 5 nya uppdrag att spela?

20 nya survival-kartor + någon kampanj som expanderar en survival-karta tror jag.

Medlem

Ni kan väl skriva liiiite mer om denna uppdatering eller vill ni man ska behöva googla?

Medlem

Här finns mer info för den nyfikne: https://www.l4d.com/laststand/

Hade gärna sett ett par ordentliga kampanjer eller så istället för 20 survivalkartor men vafan, gratis är gott.

Medlem

Jag körde lite i singleplay tills ja möte en tank som slog iväg mig så ja dog. Rage-quit...

Kommer definitivt testa på de igen och undvika tanks denna gång.


signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Rakoon:

Ni kan väl skriva liiiite mer om denna uppdatering eller vill ni man ska behöva googla?

Sorry, blev en snabb nyhet innan jag skulle in på möte!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Sorry, blev en snabb nyhet innan jag skulle in på möte!

Inte okej med möte på en fredag om det inte gäller AW.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

sjukt ballt spel i coop... fan att dom inte gjorde en trea....

Medlem
Skrivet av DJ-SAAB:

Jag körde lite i singleplay tills ja möte en tank som slog iväg mig så ja dog. Rage-quit...

Kommer definitivt testa på de igen och undvika tanks denna gång.

L4D är det spel som måste spelas med kompisar. Då är det skit roligt. Tank är till för att "fuck you up" så man måste vara extremt försiktig med honom.

Medlem

Kampanjen far 2 banor kort, men det var kort och gott.

Medlem

Microtransaktioner med med vapenskins och hatar härnäst?

Kom ihåg var ni läste det först.

Medlem
Skrivet av jehuty:

L4D är det spel som måste spelas med kompisar. Då är det skit roligt. Tank är till för att "fuck you up" så man måste vara extremt försiktig med honom.

Jo jag vet bruka alltid ha nån molotov på mig vilket ja hade och sedan kasta iväg mot tanks så de ta mer skada. Men just i animationen så har den blivit nerfad kan man säga att de ta något lägre tid att få iväg molotov. Vilket är trevligt att se så man få tänka om.


signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Medlem

Bra spel men världens sämsta community...

Medlem
Skrivet av Korken:

Bra spel men världens sämsta community...

Dock communityn som har gjort den här uppdateringen

Medlem
Skrivet av Thane:

Dock communityn som har gjort den här uppdateringen

Ännu en anledning att inte spela det, mer infekterad playerbase får man leta länge efter. Det är väl de sista 20 aktiva spelarna som gjort en bana var där de nu kan vara kungar i sin egen lilla bubbla gissar jag.

1
Skriv svar