En lönefredag är inte komplett utan Fragzone-Fredag!

Robot
En lönefredag är inte komplett utan Fragzone-Fredag!

Om Bethesda-uppköpet, framtiden för Elder Scrolls och Fallout, next gen, Cyberpunk, Manor Lords och mer!

#bethesda, #fragzone-fredag, #xbox


Tråddemonen
Testpilot

Lär nog kika förbi på YT för första gången på länge.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Zimpan:

Lär nog kika förbi på YT för första gången på länge.

https://media.tenor.com/images/cae8b741f19112265ede8e47901c3d...

Välkommen!


signatur
Medlem

Fredagens höjdpunkt!

Avstängd

Trevligt! Jag var inne hos Webhallen idag och kollade förbokningarna av PS5 och Xbox. De sa att PS5 är förbokad 5 gånger så många fler än Xbox. Man undrar om Microsoft betalar för att föra ut sin PR! De är mästare på PR! Det skulle vara intressant om någon kunde ta reda på de exakta antalet förbokade Tv spel! Så Microsoft kan sluta bluffa med sin statistik....

PS. Webhallen har sedan länge plockat bort Xbox från direkta hyllorna i butiken!

Avstängd
Jag skulle vilja reda ut detta med förbokningarna.

Microsoft kan ju släppa två enheter till varje butik och säga att enheterna är fullbokade trots att PS5 har 10 gånger fler förbokningar. Kan ingen oberoende granskare kolla hur många enheter det verkligen är? Det är ju så sjukt om MS kan hålla på att bluffa. Det har de gjort tidigare. Tex med Windows Phone. Idag använder de Android i sina telefoner och (Linux, Chromium) i deras webbläsare.

Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vart har allt skägg tagit vägen?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Eken77:

Microsoft kan ju släppa två enheter till varje butik och säga att enheterna är fullbokade trots att PS5 har 10 gånger fler förbokningar. Kan ingen oberoende granskare kolla hur många enheter det verkligen är? Det är ju så sjukt om MS kan hålla på att bluffa. Det har de gjort tidigare. Tex med Windows Phone. Idag använder de Android i sina telefoner och (Linux, Chromium) i deras webbläsare.

Vi har våra källor, men ingen tvivlar nog att det är hårdare tryck på PS5 än Xbox Series.

Skrivet av anon_326145:

Vart har allt skägg tagit vägen?

Vi gjorde slut.


signatur
NuZ
Testpilot
Skrivet av Eken77:

Trevligt! Jag var inne hos Webhallen idag och kollade förbokningarna av PS5 och Xbox. De sa att PS5 är förbokad 5 gånger så många fler än Xbox. Man undrar om Microsoft betalar för att föra ut sin PR! De är mästare på PR! Det skulle vara intressant om någon kunde ta reda på de exakta antalet förbokade Tv spel! Så Microsoft kan sluta bluffa med sin statistik....

PS. Webhallen har sedan länge plockat bort Xbox från direkta hyllorna i butiken!

Alltså du är för rolig

Finns nog ingen som tvekar på att Sony säljer mer konsoler. Frågan borde egentligen vara, Vem gör mest för spelarna och goodwill just nu?


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

FM-guru
F.d. Sisyr

Såg avsnittet i efterhand, men det var lika trevligt som alltid även om jag blev snopen över att se Calle, 38 dyka upp i avsnittet istället för Skogsmulle, 53.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Sisyr:

Såg avsnittet i efterhand, men det var lika trevligt som alltid även om jag blev snopen över att se Calle, 38 dyka upp i avsnittet istället för Skogsmulle, 53.

Med den beskrivningen känns det plötsligt mycket bättre att ha rakat av skägget. Men inte leggad på systemet igår. Dissapoint.


signatur
Medlem

Vem är den nya unga killen till höger?

Medlem

Istället för att lura på oss fragzone fredag flera dagar i rad kan ni väl streama både lördag och söndag också!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Inväntar podden denna gång. Långkörning stundar under arbetsveckan.

Tack på förhand för sällskapet på vägarna


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem

Stiligt @Carl Johansson-Sundelius
En fråga, du har ingen släkting som heter Micke som jobbar för Norra skogsägarna eller om det är Säker skog?
tänkte du och den där Micke är väldigt lika varandra och eftersom du körde skogshuggar looken tidigare?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Har ni bytt religion eller,det är inte fredagen utan söndagen som gäller eller hur.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Molotov:

Stiligt @Carl Johansson-Sundelius
En fråga, du har ingen släkting som heter Micke som jobbar för Norra skogsägarna eller om det är Säker skog?
tänkte du och den där Micke är väldigt lika varandra och eftersom du körde skogshuggar looken tidigare?

Haha, nej, ingen i släkten heter Micke vad jag vet. Man jag brukar vara lik alla möjliga personer


signatur
Medlem

Vore trevligt med timestamps på YT så man snabbt kan hoppa till godbitarna. Ibland hinner man helt enkelt inte titta/lyssna på långa avsnitt. 😊

1
Skriv svar