Inte ens internt tycks Halo Infinite-teamet ha spikat ett releasedatum

Robot
Inte ens internt tycks Halo Infinite-teamet ha spikat ett releasedatum
Medlem

Med tanke hur det gick när dem visa det, förstår jag dem.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Skulle inte förvåna mig om det dröjer till 2022.

It's not a lake, it's an ocean

Vi får nog räkna med okt/nov 2021. Nu när det inte släpps i år spelar det inte så stor roll om det skjuts fram i 12 i stället för 6 månader.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Jag tror nog att de blir minst ett års försening. Nu när allt ändå sket sig till release så tror jag de kommer ta den tid som krävs för att göra detta till spelet det skulle vara.


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem

Jag tror att dem släpper HI i November 2021. 20 års jubileumet. Vilken säljningsboost av konsoler. Bara det spelet är 10-ish miljoner konsoler.

Medlem

Detta såg så B ut så det finns inte. Kunde lika gärna varit ett spel från 2012. 0 Hype över detta.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Är övertygad om att det blir ett mycket bra spel i slutändan. Utöver undermålig grafik så såg demot väldigt kul ut. Klassiskt Halo med lite nytt så som änterhaken.

Håller tummarna för ett mästerverk likt ettan och trean.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Att utvecklingen har varit svårt länge leder ju sällan till tior, men jag tror och hoppas att Infinite i alla fall blir helt okej. Femman satte ju nivån galet lågt så att överträffa det bör inte vara så svårt.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Ambassadör
Xbox

Tycker att det låter bra? "When it's done" är ett betydligt bättre mål än ett framtvingat datum.


signatur

Jump in.

Medlem

vart ju verkligen inget fel på deras demo imo, och movementen slog ju flesta story fps spel med hästlängder.

Lite doom inspirerat med hastighet.

Medlem

"inget internt datum" = folk får cruncha ännu mer mot ett garanterat satt internt datum


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Bra tycker jag, släpp hellre ett välpolerat spel än att hetsa fram något.

Medlem

Med tanke på hur mycket skit dom fick så lär det dröja.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

NuZ
Testpilot
Skrivet av Vileoxe:

Med tanke på hur mycket skit dom fick så lär det dröja.

Ja tyvärr lär de göra om nästan alla assets och tror det fantastiska Halo gameplayet som demot hade kommer bli lidande Allt för att folk bryr sig mer om utseende än innehållet


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

eld
Medlem
Skrivet av NuZ:

Ja tyvärr lär de göra om nästan alla assets och tror det fantastiska Halo gameplayet som demot hade kommer bli lidande Allt för att folk bryr sig mer om utseende än innehållet

Det var ju absolut ingen som klagade på gameplay, så jag tror du överdriver där. Det kan bara bli bättre.

NuZ
Testpilot
Skrivet av eld:

Det var ju absolut ingen som klagade på gameplay, så jag tror du överdriver där. Det kan bara bli bättre.

De jag menar. De kommer säkert ändra vissa element för att ”se bättre ut”


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Kan inte förstå hur spelet kan se sämre ut än Halo 5 som jag personligen fortfarande tycker är otroligt snyggt. Samma studio, samma serie, ny, specifikt anpassad grafikmotor och fem år senare. Köper att de större kartorna kräver mer resurser men jag skulle gärna se något som är minst lika läckert som H5 oavsett om det måste fungera på X1 ockpå utöver XseX

Medlem

Detta spelet påminner mig extremt mycket om Serious Sam 4 i form av grafiska val den typ av "kärlek" (eller brist på) som spelet fått under utvecklingen. Båda spelen känns som om de bara "var tvungna" att utvecklas, men ingen ville.

1
Skriv svar