Snabbkollen - Prenumererar du på Game Pass?

Medlem
Skrivet av Belfry:

Inte längre, tycker utbudet på PC är lite för dåligt. Tar någon månad då och då när det dyker upp ett spel jag är sugen på.

Det är grymt bra om du kör det på Xbox kan jag tipsa om. Helt klart guld värt där (PC inte fullt lika mycket, men blir sakta bättre).


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem
Skrivet av martinot:

Det är grymt bra om du kör det på Xbox kan jag tipsa om. Helt klart guld värt där (PC inte fullt lika mycket, men blir sakta bättre).

Ja, jag hoppas verkligen att utbudet från Xbox letar sig vidare till PC. Just nu känns det som Netflix, där utbudet är betydligt mindre i Sverige än USA, men kostar lika mycket eller mer.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem
Skrivet av Belfry:

Ja, jag hoppas verkligen att utbudet från Xbox letar sig vidare till PC. Just nu känns det som Netflix, där utbudet är betydligt mindre i Sverige än USA, men kostar lika mycket eller mer.

Håller med. De är, tyvärr, långt ifrån där i verkligheten idag.

Bra liknelse f.ö!

Hoppas att det blir bättre i framtiden (både gällande Netflix i .se och GP på PC).


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

12
Skriv svar