Har precis släppt Alpha 2 av mitt spel HyperSpace : Pirates of Atira! Kika och säg vad du tycker!

Medlem
Har precis släppt Alpha 2 av mitt spel HyperSpace : Pirates of Atira! Kika och säg vad du tycker!

Tja!

Tänkte skapa en ny tråd istället för att hammra en gammal. Jag har precis släppt en ny version av mitt spel HyperSpace : Pirates of Atira som ni kan ladda ner från spelets Discord:
https://discord.gg/rpCfzEV

Spelet är en rafflande coop-upplevelse i förstaperson där du och dina vänner spelar som besättningen på ett rymdskepp! Ni är jagade av den onda Federationen, och er enda utväg är att få tag i en HyperDrive, frågan är bara hur nu skall ta er förbi armén av fiender, nödsituationer och annat som kommer ställa sig i vägen.

Här är länk till trailern:

Medlem

Verkar intressant. Gillar rymdspel och saknat ett bra Coop spel de senaste åren. Ska se om jag får en polare att spela det med i morgon. Krävs några särskilda styrdon? Själv har jag joystick, men polaren har på sin höjd någon gammal playstation-dosa som ligger och skräpar.

Medlem

Det ser väldigt lovande ut, men tyvärr så orkar jag inte testa alphor, early access osv.

Men jag har koll på spelet. Lycka till!

1
Skriv svar