Så kommer vi pimpa & uppgradera våra skepp i Star Wars: Squadrons

Robot
Så kommer vi pimpa & uppgradera våra skepp i Star Wars: Squadrons

EA ger oss en titt på spelets "progression system".

#Electronic-arts, #Motive-studios, #Star-wars-squadrons


Medlem

Är liret "på räls" (hoppas någon fattar!) eller är det "friflyg"? De klipp jag sett ser ut att gå "på räls".


signatur

Tappat bort min gamla, troligen deletade inloggning.

Skribent
Skrivet av Beginner:

Är liret "på räls" (hoppas någon fattar!) eller är det "friflyg"? De klipp jag sett ser ut att gå "på räls".

Om du refererar till singleplayer-kampanjen så lär det röra sig om begränsade spelområden som man flyger runt i för att genomföra olika mål. Det är alltså ingen "on-rails shooter" där allt går på räls, men inte heller en öppen spelvärld man flyger runt i som man vill. Det är uppdragsbaserat, så efter att målen är avklarade bär det nog av till en meny med info om hur man presterade (ren gissning), varpå man sedan slussas vidare till nästa uppdrag.

Medlem

Detta och ocolus quest 2, vet inte ens om jag vågade drömma om det som barn

Medlem

Bli kul att döda rebeller med hotas och valve index. Kommer bli epic.

Medlem

”We brake for no one.” kommer det stå bak på min Tie.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

”We brake for no one.” kommer det stå bak på min Tie.

Fantastisk!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Pansarknekt

Får vi la se om Descent: Freespace ff är teh King inom SP delen av såna här lir när det släppts. Har mina tvek.


signatur

Ooooh the drama!

Avstängd
Skrivet av Beginner:

Är liret "på räls" (hoppas någon fattar!) eller är det "friflyg"? De klipp jag sett ser ut att gå "på räls".

Nope.

Kommer bli helt magiskt i VR.


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

1
Skriv svar