Handuppräckning, vem har ätit en påve i Crusader Kings 3?

Robot
Handuppräckning, vem har ätit en påve i Crusader Kings 3?

1 543 789 fångar har ätits upp i Paradox-spelet, vart var världen på väg?

#crusader-kings-3


Medlem

Alltid jobbigt att öppna kylen och se att någon ätit upp min påve.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

10/10 tweet x'D

Medlem

äta påven? givet köp.


signatur

//monster

Skribent
Skrivet av Sapiens:

10/10 tweet x'D

Du ska se hur "10/10" när jag gift bort Figgehn till hans mamma och dom får barn.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Du ska se hur "10/10" när jag gift bort Figgehn till hans mamma och dom får barn.

Vad kan gå fel...

=D

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Vad kan gå fel...

Charles II of Spain:
"The autopsy records his body "did not contain a single drop of blood; his heart was the size of a peppercorn; his lungs corroded; his intestines rotten and gangrenous; he had a single testicle, black as coal, and his head was full of water."

riiiight..


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Charles II of Spain:
"The autopsy records his body "did not contain a single drop of blood; his heart was the size of a peppercorn; his lungs corroded; his intestines rotten and gangrenous; he had a single testicle, black as coal, and his head was full of water."

riiiight..

Wat?

Skribent
Skrivet av Sapiens:

Låter som man känner sig efter 3 öl som 35-åring.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Om det finns något som skulle få mig att sätta mig ner och verkligen lära mig ett grand strategy-spel så vore det möjligheten att få smaska i mig en påve med potatis, brunsås och lingonsylt

Skribent
Skrivet av Nocternity:

Om det finns något som skulle få mig att sätta mig ner och verkligen lära mig ett grand strategy-spel så vore det möjligheten att få smaska i mig en påve med potatis, brunsås och lingonsylt

Crusader Kings 3 är ganska lätt att komma in i, så jag tycker du skall ge det en chans. Har iofs inte lyckats bli kannibal. Tror dock att jag lyckades gifta bort min son med min mamma.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Crusader Kings 3 är ganska lätt att komma in i, så jag tycker du skall ge det en chans. Har iofs inte lyckats bli kannibal. Tror dock att jag lyckades gifta bort min son med min mamma.

incest incest, familjefest!

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Crusader Kings 3 är ganska lätt att komma in i, så jag tycker du skall ge det en chans. Har iofs inte lyckats bli kannibal. Tror dock att jag lyckades gifta bort min son med min mamma.

Jag ska ge det en ordentlig chans nån gång, det finns ju ändå på Game pass. Och att få äta upp påven är ju lite av en dröm från tonåren när man var insnöad på norsk black metal. 🤣

Medlem
Skrivet av Nocternity:

Jag ska ge det en ordentlig chans nån gång, det finns ju ändå på Game pass. Och att få äta upp påven är ju lite av en dröm från tonåren när man var insnöad på norsk black metal. 🤣


signatur

I drank what?

Medlem

Haha så jävla KVLT!

Medlem
Skrivet av Nocternity:

Haha så jävla KVLT!

Trve Kvlt!


signatur

I drank what?

1
Skriv svar