Svulstig dramatik i ny Godfall-trailer

Robot
Svulstig dramatik i ny Godfall-trailer

Släpps till Playstation 5 på konsolens premiärdag. Samt till pc.

#godfall, #playstation-5


Medlem

Synd bara att själva spelet verkar trist. Såg precis gameplayklippet ifrån augusti.

Medlem

För mycket häftiga färger ÖVERALLT, för mycket för min gubbhjärna, ser bara extremt rörigt och motbjudande ut


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem

För mig är detta riktigt stor The order 1986 varning, var så sjukt hype på det spelet sen när det väl släpptes så var det bara en snygg kostym med helt tomt innehåll...Detta spel kommer antingen vara det bästa Looterslasher spelet vi fått sedan Diablo 2 eller så kommer det vara ren flopp.

De intervjuer som Arekkz haft med utvecklarna verkar dock väldigt lovande, här är det passionerade gamers som gjort spelet och det låter som att de fokuserat på rätt saker under utvecklingen.

Men time will tell.

Medlem

Känner verkligen noll hype för detta spel, brukar vara sånna här spel jag gillar. Men hittills har de bara visar överdrivna fighter och noll info om spelet och vad de faktiskt går ut på.

Medlem

Fin design på karaktärerna men problemet med såna spel är att inga dramatiska och tårfyllda sekvenser i världen kan hindra spelen från att bli extrema grindfester så småningom. Destiny 2, Warframe och alla andra liknande spel, alla leder så småningom till otroligt enformig grinding.

Avstängd

Det var ju riktigt snyggt!

Medlem
Skrivet av EYEtriforce:

För mig är detta riktigt stor The order 1986 varning, var så sjukt hype på det spelet sen när det väl släpptes så var det bara en snygg kostym med helt tomt innehåll...Detta spel kommer antingen vara det bästa Looterslasher spelet vi fått sedan Diablo 2 eller så kommer det vara ren flopp.

De intervjuer som Arekkz haft med utvecklarna verkar dock väldigt lovande, här är det passionerade gamers som gjort spelet och det låter som att de fokuserat på rätt saker under utvecklingen.

Men time will tell.

Diggade Order 1886 som fan, underskattat spel som bara var för litet på alla plan, men det som fanns tyckte jag både var intressant och riktigt snyggt.

Godfall säger jag som andra, lsd-tripp.. helt jävla bananas med färgerna.

Medlem
Skrivet av heady89:

Diggade Order 1886 som fan, underskattat spel som bara var för litet på alla plan, men det som fanns tyckte jag både var intressant och riktigt snyggt.

Godfall säger jag som andra, lsd-tripp.. helt jävla bananas med färgerna.

De delar som var bra i The order var ju riktigt bra, grafiken, atmosfären och den allmänna designen var riktigt vass.
Sen var spelet nästan totalt innehållslöst utöver det tyvärr. Var som ett "interaktivt" avsnitt ur Blackmirror typ

1
Skriv svar