Keanu Reeves ber dig fånga dagen - och tända eld på den

Robot
Keanu Reeves ber dig fånga dagen - och tända eld på den

Ny Cyberpunk-reklamfilm med allas gullgosse.

#cyberpunk-2077, #keanu-reeves


Medlem

Fick min RTX 3080 igår så my body and computer is ready.

Medlem
Medlem

Breathtaking!

Medlem
Skrivet av Frisell:

Breathtaking!

No you're breathtaking!

Skrivet av jehuty:

No you're breathtaking!

WE are breathtaking!
-Commuanu Reeves

Medlem

keanu for president!


signatur

//monster

Medlem

Jag har aldrig haft några idoler, men Keanu är Keanu! Förmodligen en jävligt bra vän att ha.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Vart sugen på att se Johnny Mnemonic igen

Har hållt mig ifrån gameplay och trailers, men jag var tvungen att se denna.
Från och med nu så är jag sugen på Cyberpunk.

Vilka filmer bör man se i väntan på Cyberpunk?
Gräsklippar mannen, Johnny Mnemonic och Ghost in the shell?

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Vart sugen på att se Johnny Mnemonic igen

Har hållt mig ifrån gameplay och trailers, men jag var tvungen att se denna.
Från och med nu så är jag sugen på Cyberpunk.

Vilka filmer bör man se i väntan på Cyberpunk?
Gräsklippar mannen, Johnny Mnemonic och Ghost in the shell?

Ojojoj gräsklippar mannen var inte igår man såg 😄. Blev sugen nu när du tog upp den.

Medlem
Skrivet av ToubiCaro:

Ojojoj gräsklippar mannen var inte igår man såg 😄. Blev sugen nu när du tog upp den.

Glöm inte att det finns flera versioner(minst två i alla fall).

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Glöm inte att det finns flera versioner(minst två i alla fall).

Det har jag allt missat. Har bara sett den första 🙂.

Medlem

Rätt useless trailer, känns som att dom mjölkar Keanu lite för mycket.

Medlem
Skrivet av gunnzi:

Rätt useless trailer, känns som att dom mjölkar Keanu lite för mycket.

Har inget emot honom i filmer, och han verkar väl inte vara en skitstövel som person generellt. Men.. när ett spel verkar kretsa kring snubben så blir det ju lite för mycket känner jag.

Har även svårt för att de ska pressa in filmskådisar i spel, vet inte riktigt varför det har blivit a thing, såvida spelet faktiskt inte råkar vara baserat på huvudkaraktärerna i en film/serie (typ Walking dead). Om jag springer runt i en magisk framtidsstad och faktiskt har lyckats zonea bort från verkligheten och är insugen i spelet, så finns det ju inget värre än "Jaha, där kommer John Wick och pratar med mig", som helt förstör all immersion.

Det är ju lite samma problem som vissa filmer som bara måste ha med kända skådisar som är starkt förknippade med något annat. Tänk om de hade stoppat in terminat... jag menar arnold schwarzenegger, i Game of Thrones.. Nä.. usch.

Medlem
Skrivet av gunnzi:

Rätt useless trailer, känns som att dom mjölkar Keanu lite för mycket.

Skrivet av Katana:

Har inget emot honom i filmer, och han verkar väl inte vara en skitstövel som person generellt. Men.. när ett spel verkar kretsa kring snubben så blir det ju lite för mycket känner jag.

Har även svårt för att de ska pressa in filmskådisar i spel, vet inte riktigt varför det har blivit a thing, såvida spelet faktiskt inte råkar vara baserat på huvudkaraktärerna i en film/serie (typ Walking dead). Om jag springer runt i en magisk framtidsstad och faktiskt har lyckats zonea bort från verkligheten och är insugen i spelet, så finns det ju inget värre än "Jaha, där kommer John Wick och pratar med mig", som helt förstör all immersion.

Det är ju lite samma problem som vissa filmer som bara måste ha med kända skådisar som är starkt förknippade med något annat. Tänk om de hade stoppat in terminat... jag menar arnold schwarzenegger, i Game of Thrones.. Nä.. usch.

Gör man det rätt och ifall personerna passar in i situationen så tycker jag att det kan fungera rätt bra.

Det finns bättre likheter mellan kändisarna Katana nämner än John Wick och Terminator, Johnny Mnemonic och Conan är nog mer passanda i sammanhanget.
Conan kanske är lite svårare att passa in i GoT, kanske skulle det fungera med någon form av brutala barbarer på andra sidan muren kanske, men en Johnny liknande karaktär i Cyberpunk ser jag nog inte några som helst problem med.

Jag tycker också att Ryan Reynolds reklamfilmer är ganska underhållande faktiskt, om det går att relatera till detta på något sätt.

Jag ser nog inte heller några problem med ifall artister dyker upp under spelets gång, dock så skulle det nog kunna skada intrycket av spelet ifall jag starkt ogillar musiken eller artisten som dyker upp.
Men säg att man går in på en klubb och det spelas EMD musik där av en riktig artist som också är med i lokalen, så skulle det kunna fungera. Det skulle nog även gå bra att väva in det i handlingen så att artisten deltar under en quest, att man till exempel ska lösa någon situation åt personen, typ hämta något eller hålla honom vid liv.

Så jag är mer öppen för detta helt enkelt.

1
Skriv svar