Microsoft racing wheel.

Medlem
Microsoft racing wheel.

Varför behövs batterier till Microsofts racing ratt ? Jag spelar utan just nu o det funkar.
En annan sak jag undrar över ; När jag försöker stänga av ratten för att växla till handkontrollen , så går det inte utan att jag kopplar ur strömkabeln ? Detta oavsett om jag har batterier i ratten eller inte ?

Medlem

Batterierna e väl om du vill använda den trådlöst? likasamma som kontrollerna.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Brukar man inte stänga av Xbox stuff genom att hålla inne Xbox knappen i ca 6sec?!?


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Ny på detta men om jag försöker stänga av ratten på samma sätt som handkontrollen , så funkar det inte. Ska prova att hålla in knappen en längre tid. Tack för tipset.

Medlem

Har provat /försökt att spela med Kinect. Spelet är kompatibelt med kinect ; Forza motorsport 4. Jag får inte det att fungera. Kinectdosan/konsolen frågar efter ett "Card",,,? Måste jag ha tillgång till en kod eller så ? Både Xboxkonsolen och kinectkonsolen är köpta begagnade .

1
Skriv svar