Vill du bli testpilot?

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

...vi kommer kika på aktiviteten i forumet som första steg.

Började ju min karriär här på FZ med en varning från Carl himself så detta bäddar ej gott för min del.

Men gärna, det låter intressant.

MLr
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Testpiloter är tester av medlemmar, för medlemmarna. Främst med prylar vi inte testar redaktionellt men som partners vill lyfta fram, såsom gamingtillbehör, bärbara speldatorer och liknande. Win-win för alla!

Vi är nu på jakt efter att utöka stallet med testpiloter på sajten och tar därför emot intresseanmälningar. Du behöver i det här läget inte fundera på eventuella textprov, vi kommer kika på aktiviteten i forumet som första steg. Skriv en krumelur i denna tråd helt enkelt.

Skulle absolut kunna tänka mig att göra något sådant här.

Då jag är långtidssjukskriven och mest rullar tummarna ändå, så skulle det kanske få mig att känna mig nyttig någonstans just nu.

Bara att skriva till mig om det skulle vara intressant att ha någon norröver som testar (kiruna)

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Lirilesh:

Började ju min karriär här på FZ med en varning från Carl himself så detta bäddar ej gott för min del.

Men gärna, det låter intressant.

Haha, det måste vara preskriberat nu.


signatur
Medlem

Hej, jag tar gärna och testar något. Jag har aldrigt skrivit proffesionellt men jag har skrivit några recensioner här på FZ.

Medlem

Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att vara Testpilot också, skrev en gång några recensioner (bland annat för spelen Jack the Jackrabbit 2, Bugdom och Loderunner 2, då Mac--versionerna av dessa spel) från den nu urgamla Svenska siten Mac Game Gate som dock är död och begraven sedan många många år, och har tyvärr inte hittat någon sorts arkivering av den.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Rattarna kan jag gärna prova


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Kompensation?


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Moderator | Testpilot
Skrivet av Godofcheese:

Kompensation?

Läs här.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Medlem

Får man hemskickat prylar då som man testar och skriver ner vad man tycker?
Jag är intresserad av datorprylar och spel är mitt liv så de hade varit skoj.

Medlem

Jag är intresserad. Jobbar som kommunikatör på dagarna och har gäjmat sen 80-talet. Det vore riktigt roligt att få bidra! Kan både filma och skriva.

Fridens,
Fredric


signatur

-----------------------------
Death Before Dishonor

Moderator | Testpilot
Skrivet av mack1zz:

Får man hemskickat prylar då som man testar och skriver ner vad man tycker?

Precis. Produkter kommer skickas hem till testpiloten och ska sedan skickas tillbaka efter testet är utfört.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag är intresserad.


signatur

I drank what?

Dödgrävaren

Nu läser jag ju mer än jag skriver, men är ändå intresserad!

Megadelux

Klart intresserad.

Medlem

Halloj!
Kan tänka mig att bli Ubers kompis!
Kompensation i form av en kebabpizza tas gärna emot om ni föredrar detta (för jag gör det!)!
Kram <3


signatur

Halo kompis!

Medlem

Intressant, Jag är dålig på att logga in på forum men är en inbiten följare av FZ.


signatur

PC + PS4 pro

Medlem

Intresserad!
Har alltid varit intresserad av att grotta ner mig i information gällande teknik osv, så att kunna göra det och samtidigt kunna hjälpa andra är ju helt perfekt!

Medlem

Helt klart intresserad av att hjälpa till och testa utrustning. Som gammal fz-skribent vore det kul att komma in i test träsket igen!

Medlem

Jag är, precis som tidigare, fortfarande intresserad av att delta och bidra

Medlem

Jag är absolut intresserad av att testa hårdvara och skriva om densamma. Är framförallt bevandrad inom konsolvärlden men har även en hel del erfarenhet av byggandet av samt spelandet på PC. Dock har jag aldrig spelat något med joystick, ratt, pedaler eller liknande nischade tillbehör så där är jag nog inte som bäst lämpad.

Medlem

Detta skulle jag nog vilja prova på. Jag är främst Xbox-användare (One X just nu, Series X förbokat ), men även Switch och lite PC. Jag har en passion för musik och mixning, och har därför bra öra för test av headset kan jag tänka mig. Kan också föra mig väl i skrift, förhoppningsvis med lite humor. Postar inte ofta här med det finns en del längre texter jag publicerat i vissa trådar.

Som grädde på moset så vet jag hur man använder orden "ju/desto".


signatur

Övning ger träning.

Medlem

Ställer gärna upp! är lite av en pryl tok, så brukar i stort sätt alltid ligga i framkant när det gäller att testa ny teknik!

Medlem

Är utbildad teknikinformatör så det här skulle vara jättekul.

Medlem

Jag skulle vilja testa att vara testpilot. Jag kan dock inte testa Tonic dycker pga. jäv.

Medlem

Skulle absolut vara intresserad, inte den som är mest aktiv när det kommer till att skriva i forumet men är inne på sajten ett par gånger per dag och tittar runt i artiklar och forum. Har ganska mycket fritid just nu så letar efter lite hobbyprojekt och det här skulle absolut kunna vara något passande.

Medlem

Har ett par saker jag måste ta i beaktande och kolla upp innan jag vågar lova något men det är inte omöjligt att jag anmäler mig till tjänstgöring lite längre fram. Tycker om att skriva och det här är något jag gärna skulle vilja lära mig mer om! Är strikt konsolspelare för övrigt.

Medlem

Jag vill gärna vara eran testpilot!

Medlem

Intressant. Men jag snackar mest skit i forumet här när jag väl skriver. Kanske är bra att vara kritisk dock, eller inte om FZ vill ha kvar sina sponsorer.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Självklart vore askul. Har ett 7-16 jobb så helgerna går fritt att testa.

123
Skriv svar