Ubisoft om Hyper Scape: "Nådde inte våra högt ställda förväntningar"

Robot
Ubisoft om Hyper Scape: "Nådde inte våra högt ställda förväntningar"

Ska jobba hårt för att nå spelets "fulla potential".

#hyper-scape, #ubisoft


Medlem

Kommer försvinna inom 1 år...

Slutligen så har man inte tänkt på att marknaden är övermättad och det redan finns två kungar på tronen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Spelet var inte roligt, jag har svårt att se potential i nått som är meh

Medlem

Förklaringar...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Ducci:

Spelet var inte roligt, jag har svårt att se potential i nått som är meh

Tycker att det är bättre än Fortnite, men tyvärr så finns det redan 4 spel på pangpang marknaden som täcker upp vad Hyper vill komma in och göra.

Marknaden är ju mättad sedsn ett år tillbaka, det krävs något nytt typ Spellbreak för att nå nya personer.

Medlem

Det dök lite oväntat upp från ingenstans med noll hype. Vad hade de förväntat sig egentligen!

Medlem

Känns ganska mättad marknad med tre stora BR spel som kan täcka alla behov beroende på vad man vill spela.

Sen såg det inte så kul ut när jag såg folk spela det.

Medlem

Känns som detta kommer att tas emot och få samma utfall som Cliff Bleszinski fick med sitt LawBreakers som försökte vara ett Overwatch, men fick läggas ner. Eller för all del; hans försök till battle royal med Radical Hights som aldrig fick se dagens ljus innan hans utvecklarstudio Boss Key Productions fick slå igen portarna.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Bättre att satsa på nåt annat än en marknad som är proppfull vid det här laget-.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Spelet var riktigt dåligt. Allt hängde på att du hade hittat rätt abilities och hade tur nog att hitta flera av samma vapen så du hade max damage. Tog år och dag att döda någon.

Inaktiv
Skrivet av onliner72:

Kommer försvinna inom 1 år...

Well, du har inte fel iom att ett fåtal månader (veckor) ligger inom tidsspannet ”1 år”.

1
Skriv svar