Hallå hej, spelhelg! Hoppas du åtminstone stannar till måndag

Robot
Hallå hej, spelhelg! Hoppas du åtminstone stannar till måndag
Gen
Medlem

Tänkte klara Frozen Wilds DLCn till Horizon Zero Dawn.

Medlem

Myser omkring i Mafia Definitive Edition och lyssnar på Edward Bloms smörgåsbord. Eventuellt blir det ett köp av L.A. Noire under pågående rea också. Det blir en helg i stofilsk anda.

Medlem

Neverwinter nights 1. Är på kapitel 3 nu, riktigt spännande!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Blir mafia Definitive Edition och lite forza Horizon 4

Avstängd

Min ekonomi är mager.
Så det är dead by daylight som liras en del.

Körde klart Mafia remaken igår och lugnar mig nog tills AssCreed Valhalla kommer,
spelar dock lite Monster boy och Luigis mansion 3 på Switch


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Spelar nog klar Halo 3: ODST med min bror och en kompis samt fortsätter att beta av backlogen. Nioh (pc) står på menyn.

Medlem

Xcom2, gått ner en svårighetsgrad och ska försöka ta mig igenom det denna gång!

Medlem

Provade på Among Us som har blivit så himla hypeat. Tyckte det var roligt men det gjorde mig sugen på att börja spela Town of Salem väldigt enkelt spel som finns på mobil, browser och steam. Men hysteriskt beroendeframkallande och lurigt.

Medlem

Kör Shadow of Mordor, riktigt underhållande må jag säga! Lite tjatigt med ett evigt uruk-köttande annars bra, har ju några år på nacken nu. Ni som vet, är uppföljaren samma fast bättre?

Medlem

Yakuza 4 blir det. Spelar igenom hela serien ✌😁

Medlem

Kommer nog fortsätta med Hitman 2, men vill nästan inte bli klar med sista uppdraget. Den där borgen på Isle of Sgail är så ini förbannat mysig att smyga runt i och omkring.

Medlem
KoP
Medlem

Mafia och kanske lite Do not feed the monkeys.

Inaktiv

Blir nog mest Fall guys. Snart level 37 så tänkte nöta till L40 tids nog.
Annars lite FF7 Remake.

Inaktiv

Fortsätta på Paper Mario som samlat lite damm sedan inköpet i somras, samt Deus Ex Mankind Divided på PCn om tid finns.

Medlem

Andra barnet föddes i dagarna lite överraskande. Prematurt med fyra veckor. Så har spenderat en vecka på sjukhus med endast det jag lyckades slita med mig i farten. Så för min del har det blivit att köra igenom "Tactics Ogre" igen på Vita. Lär fortsätta med det resten av helgen.

Medlem
Skrivet av Aletheides:

Andra barnet föddes i dagarna lite överraskande. Prematurt med fyra veckor. Så har spenderat en vecka på sjukhus med endast det jag lyckades slita med mig i farten. Så för min del har det blivit att köra igenom "Tactics Ogre" igen på Vita. Lär fortsätta med det resten av helgen.

Grattis!

Blir nog mest Phasmophobia med några vänner och lite Dragon Quest 11 för mig.

Medlem

Genshin Impact!


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

Betar av lite på backloggen, just nu Rise of the Tomb Raider. Blir nog lite wreckfest multiplayer också då säsong 2 är igång där.


signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216b| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar

Medlem

Jag och några kompisar har blivit helt insnöade på Satistfactory. Ett av det bättre spelen (om man gillar den typen av spel) på ett bra tag, och det är bara i Early Access


signatur

Tack för visat intresse!

The Ashen One

Har varit uppe 27 timmar nu sen jag åkte till jobbet, har hunnit med mycket i WoW Classic, samt Heroes of the storm. Idag blir det nog att spela lite Dark Souls 1 eller Dark Souls 3.
Hoppas ni alla får en grymt bra helg!

Medlem

Är bara Drake Hollow & Battle Brothers för mig nu

Medlem

Star Wars Squadrons

Moderator | Testpilot
Skrivet av Blackrabbit2:

Genshin Impact!

Kul spel!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Avstängd

Kör Genshin Impact jag med. Väldigt imponerad över kvalitén i alltifrån strider till quests och även storleken samt designen på världen. Dessutom helt gratis såvida man inte är besatt av att samla alla karaktärer.

Medlem

Diablo 2, försöker bocka av några fler föremål på min holy grail lista (dvs hitta alla saker i spelet).

Medlem

Star Wars: Squadrons, äääääntligen, kommer det något från EA som inte är en total jävla PANNKAKA.

Det är en än så länge solid Singleplayer kampanj som tar mig tillbaka till tiden när jag nötte Conflit Freespace 1 & 2 i slutat på 90-talet och början på 2000-talet.

Ni som spelade Freespace, Starlancer, Tachyon the fringe och Wing Commander Serien kommer nog att gilla det här.

Jag har inte testat multiplayern ännu, men iom att det var den enlight mig enda riktigt solida biten i Starwars Battlefront 2, dvs Rymdstriderna så kommer det här nog bli kalas.

Helt klart värt 400kr än så länge.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Jag lirar mästerverket GTA 4 @ Steam för femtioelfte gången. Även Mafia remaken och skräck liret OutLast 2 som jag aldrig klarat då jag fastnade på ett uppdrag 2018. Kom förbi det idag iaf så ska fortsätta nu.

Skrivet av WonderBoy:

Myser omkring i Mafia Definitive Edition och lyssnar på Edward Bloms smörgåsbord. Eventuellt blir det ett köp av L.A. Noire under pågående rea också. Det blir en helg i stofilsk anda.

LA Noire är riktigt mäktigt. En grym snut simulator. Kanonbra detektivarbete i spelet. Starkt rekommenderat. Har dock inte klarat ut spelet. Fastnade på ett uppdrag i slutet på spelet och lade ner det. Hade iaf avancerat från vanlig patrullerande gatusnut till homicide detective. Det är många svettiga o spännande fall att försöka lösa med bevismaterial och förhör med misstänkta gärningsman och vittnen. Har alltid velat ha en uppföljare på denna grymma serie. Kanske i ett 70-tals New York.

Skrivet av Gen:

Tänkte klara Frozen Wilds DLCn till Horizon Zero Dawn.

Riktigt vasst DLC. Otroligt vackert där uppe i norr i snövädret. Många timmars extra speltid.

Skrivet av ChalleT:

Kör Shadow of Mordor, riktigt underhållande må jag säga! Lite tjatigt med ett evigt uruk-köttande annars bra, har ju några år på nacken nu. Ni som vet, är uppföljaren samma fast bättre?

Testade Shadow of Mordor i maj i år som jag haft liggandes i min BackLog @ Steam. Fastnade tyvärr inte för spelet. Verkar vara väldigt repetitivt. Fighterna med svärd kändes dock bra. Har testat Shadow of War snabbt under en fri helg på Steam och det kändes väldigt likt det första spelet. Så gillar du "Mordor" lär du gilla "War".

Skrivet av bluebird:

Kommer nog fortsätta med Hitman 2, men vill nästan inte bli klar med sista uppdraget. Den där borgen på Isle of Sgail är så ini förbannat mysig att smyga runt i och omkring.

Ja den där banan med borgen var riktigt kul att utforska. Ser verkligen fram emot vad HiTMAN 3 kommer innehålla för olika banor. Grym spelserie. Älskar stealth lir.

Skrivet av anon_119148:

Fortsätta på Paper Mario som samlat lite damm sedan inköpet i somras, samt Deus Ex Mankind Divided på PCn om tid finns.

Deus Ex: Mankind Divided ser jag som ett av de bättre spel jag lirat faktiskt. Bättre än Deus Ex: Human Revolutin ser jag det som tom. Fast vet att många inte håller med mig där. Gud.. nu blev jag rejält sugen att lira om de båda spelen. Har klarat Mankind Divided 2 gånger och Human Revolution 1 gång. Älskar stealth spel.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

12
Skriv svar