Vilken låt lyssnar du på nu?

Medlem

Fintroll igen.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

DARK TRANQUILLITY - Phantom Days - ny låt från deras kommande album "Moment" som släpps 20 november.

Gillar det jag hör.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Moderator | Testpilot

Denna är med "Tools of Destruction"-videon som har med Cyberpunk 2077 att göra.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

signatur

MoBo: Asus Maximus XI Hero
CPU: Intel Core i9 9900K @ 5.1GHz + Asus Ryujin 360
RAM: Corsair Vengeance LPX DDR4 32GB @ 3600MHz
GPU: ASUS RTX 3060Ti Strix OC | Monitor: Acer X38S
Chassi: Phanteks Evolv X + 3st Noctua NF-A14 iPPC | PSU: Corsair AX1200i

Medlem
Medlem

Trallpunk med Björnarna. Ny Ep släpptes igår "Det sämsta" tillsammans med en musikvideo till låten "Den fattiga festens storslagna elände".

Skägg.
10 Chambers

Helvete vad bra.


signatur
Medlem

Artist: Storm
Låt: Langt Bort i Lia
Album: Nordavind
År: 1994

Från Norge kom denna platta på 90 talet som bestod av Fenriz från DarkThrone, Satyr från Satyricon och Kari från Third And the Mortal.
Hela plattan är egentligen bara covers på Norsk folk musik med några få moddningar här o var.
Men attans vad de gör om dem passande där de mixar in folk metal med black metal o jag vet inte vad man ska säga.
Här i denna låten är det som att stoner möter folk metal.
Från ca 48 sekunder in i låten så gungar det igång så man lätt kan tappa huvudet från halsen av allt gungande man lätt hamnar i med sitt arma huvud!

Underbart bra blev resultatet iaf men tyvärr gjorde det bara en platta.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Fick nostalgi attack. Letade upp denna.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Medlem

Pascal Gaigne - Uxueren Mundua (From "Errementari" OST)


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Medlem

Kvällens låt: "Tracker" av Sergey Golovin, för oss som gillar gitarrekvilibrism och 2/4 prog.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

C64
Medlem

Vilken låt lyssnar du på ?? i huvet eller stereon ?? i huvudet har jag en låt som inte vill försvinna Det är en låt i benefactor ett amiga spel som såkkallade DICE gjorde på amiga tiden

Medlem

Lyssnar inte aktivt på något nu men jag har fått "Whitney Houston - Run to You" på f-ing repeat i skallen 😆

Avstängd

Gloria estefan - conga. Dock inte originalet

Och varvar med lite blackpink - how you like that


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Medlem
Medlem
Skrivet av C64:

i huvudet har jag en låt som inte vill försvinna

Skrivet av androsynth:

Lyssnar inte aktivt på något nu men jag har fått "Whitney Houston - Run to You" på f-ing repeat i skallen 😆

Det där är förbannat irriterande när det händer. Särskilt om det är en låt man egentligen inte gillar, men där det finns en trallvänlig slinga någonstans mitt i låten (refrängen) som bara tokfastnar i skallen. (Händer mig ibland)


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Stark kandidat till årets skiva.

Medlem
Avstängd

Denna är så dålig att den är rolig att lyssna på. Yngwie Malmsteens tolkning av Hendrix Foxey Lady:

Yngwes urusla sjungande med dom dåligt inlagda trummorna, muddiga basen är sanslöst. Gittaronanerandet utan känslor är pricken över i.
Ännu en höjdare i uselhet från Yngwie:


signatur

“If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.”
George Bernard Shaw

Medlem
Medlem

@anon_326443

@Hale20000

Hur vore det om ni embeddar era youtube klipp istället boys, så man slipper klicka vidare?

[video] klistrayoutubadressen här[/video]


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv
Medlem

A systematically applied veil to heedless eyes
Focus deflected, ignore
This is not our war
Bury the abject shame in the same bile as our ideals
The potent lubricant to deceits grinding wheels

The menacing implications, the violent sleep of reason
Betrayal we all help sustain
Humanitarian treason
This deadly inclination, this forfeiture of innocence
The sacrifice of guiltless souls for our own deliverance
The pain you feel
Indifference thrust into your back
Forged from our ignorance from our immorality
A parody, this mockery
To no avail you kneel before this our insanity

Another life condemned
Your fate sealed the second you came to exist
Your suffering non-essential for we care not if you subsist

We will all belie ang allusion, any crime
Cower and hide any culpability denied

All will imply it's an illusion, a fallacy
So when you die, remember we said it's not reality

Medlem

Väldigt härlig låt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Avstängd

signatur

“If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.”
George Bernard Shaw

Medlem

signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Skriv svar