Var med och penna historien i Guild Wars 2

Robot
Var med och penna historien i Guild Wars 2

ArenaNet firar originalets femårsjubileum och förbereder spelare på att fasas över till uppföljaren.

#nyhetstips, #guild-wars, #ncsoft, #arenanet, #guild-wars-2


Var med och penna historien i Guild Wars 2

Rolig ide att få vara med o strida om hur nästa spel ska se ut. Men att man ska betala 60 spänn för att göra det känns lite ruttet. Tror ju inte alla kommer köpa kostymerna, och det hade ju vart grymt mycket häftigare med slag där alla ser ut att komma från samma grupp.

Medlem

Ooooh! Verkar riktigt schysst! =D


signatur

8)

Medlem

Ett ypperligt bra spel! MUMMA! Tyvärr blev det tråkigt i längden och spelar det inte längre på flera år. Och att det är gratis skall dom ha en eloge för!

Ser fram emot Guild Wars 2! Bara att man kan träffa andra överallt så är jag nöjd!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

jävlar vad de ska mjölka. in i det sista!:D


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Och där gav dom mjölkningen ett ansikte.

Guild Wars äger, för övrigt.

Medlem
Skrivet av ThinBoi:

jävlar vad de ska mjölka. in i det sista!:D

Guild Wars tycker jag är motsatsen till "mjölka".

Medlem
Skrivet av Joavels:
Skrivet av ThinBoi:

jävlar vad de ska mjölka. in i det sista!:D

Guild Wars tycker jag är motsatsen till "mjölka".

60 spänn för en manga-outfit är mjölkning. det var det jag menade.


signatur

Where are we runnin'?

Ish
Medlem
Skrivet av ThinBoi:
Skrivet av Joavels:
Skrivet av ThinBoi:

jävlar vad de ska mjölka. in i det sista!:D

Guild Wars tycker jag är motsatsen till "mjölka".

60 spänn för en manga-outfit är mjölkning. det var det jag menade.

Jo sant, men det fina med GW är ju att du inte kan köpa bättre saker än vad som redan finns att hitta in-game

Så det är inte som att det är "gratis" Men sen"måste" du köpa den där skölden och det svärdet för att ha någon chans i PvP tex..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Bara man inte behöver denna outfit för att få ta del av resten av uppdateringen. Har redan kollat in de små nya "händelserna" de lagt till. Ser fram emot resten!

Medlem

Outfittarna är bara för de som vill, är inget man måste köpa för att delta i händelserna, har jag hört!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

lite felstavning där, ska vara Kryta om nu inte jag läst fel under alla dom 5 åren jag spelat spelet


signatur

always use the nubs for cover

Inaktiv

Nu börjar det äntligen hända saker, extra material med ett syfte lär kunna bli riktigt bra.

Medlem
Skrivet av ThinBoi:
Skrivet av Joavels:
Skrivet av ThinBoi:

jävlar vad de ska mjölka. in i det sista!:D

Guild Wars tycker jag är motsatsen till "mjölka".

60 spänn för en manga-outfit är mjölkning. det var det jag menade.

Tycker 200kr för en genomskinlig kopia av Arthas Mount drop, annars är en fin mjölkning.

Medlem

Beställde mig en complete edition idag. Skall bli kul och se what the fuzz is about så att säga.

Medlem

nej alla costumes är valfria att köpa om man så vill och berövar en inte på några andra upplevelser, tycker förövrigt att 60kr för att pimpa sin karaktär lite extra i ett spel som varit gratis i 5år inte är nått att tjafsa om.


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

1
Skriv svar