Hallå hej, spelhelg! Hoppas du åtminstone stannar till måndag

Inaktiv
Skrivet av CARTMAN:

Deus Ex: Mankind Divided ser jag som ett av de bättre spel jag lirat faktiskt. Bättre än Deus Ex: Human Revolutin ser jag det som tom. Fast vet att många inte håller med mig där. Gud.. nu blev jag rejält sugen att lira om de båda spelen. Har klarat Mankind Divided 2 gånger och Human Revolution 1 gång. Älskar stealth spel.

Jag blev faktiskt riktigt imponerad nu när jag började spela det (igen). Påbörjade spelet för ett år eller så men fastnade inte av okänd anledning men nu fick jag för mig att ge det en ärlig chans och tycker det är så jävulusiskt välgjort. Tjusig grafik, bra nivådesign och en tillräckligt bra story för att man ska vilja spela vidare. Kul också med ett spel som har bra stealth men att det är valfritt. Försöker ha ihjäl så få personer som möjligt vilket skapar intressanta situationer ibland.

Medlem

Red Dead Redemption 2 (PC) - Införskaffade det äntligen på Steam då det var på rea. Jag har klarat det innan på PS4 men måste säga att det är en helt ny upplevelse på PC. Wow!

RDR2 tillhör helt klart min topp 10-lista på "favoritspel". Synd att R* inte vill släppa något Singleplayer-DLC!

Medlem

Beyond Two Souls, på PS3 då jag sålt ps4:an och grafikkortet. Sedan lite mario sunshine på switchen också


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Retrolan med revolt, warcraft-frozen throne (TD bana ) samt soldat.
Kanske klämmer in lite gta v på egen hand också.

12
Skriv svar