Kolla in Sareks nationalpark, Oslo by night och ett somrigt Köpenhamn i Flight Simulator

Robot
Kolla in Sareks nationalpark, Oslo by night och ett somrigt Köpenhamn i Flight Simulator

Ny videoserie tar oss med till några av världens vackraste platser.

#microsoft-flight-simulator


Medlem

Detta är helt fantastiskt egentligen, framför allt för en person som jag som relativt ofta sitter och kikar på Google Earth och street view. Har tidigare haft noll intresse för detta spel, men med denna info som jag inte visste om så är det banne mig intressant.

Medlem

Sarek är en plats alla borde åka till, många andra nationalparker i Lappland också.
Microsoft borde ha sett till så att Flight Simulator vore ett launch spelen till Series S/X., För det är väl bekräftat att det kommer till konsollerna.

Inaktiv

Känns som de lägger in mer detalj och bygger på spelet rätt snabbt. Fint!

Redaktör
Skrivet av Iceman88:

Sarek är en plats alla borde åka till, många andra nationalparker i Lappland också.
Microsoft borde ha sett till så att Flight Simulator vore ett launch spelen till Series S/X., För det är väl bekräftat att det kommer till konsollerna.

Det ska komma till Xbox One är det sagt. Garanterat Xbox Series också, förstås. PS5 lär det dock inte komma till.


signatur
Medlem
Skrivet av Iceman88:

Sarek är en plats alla borde åka till, många andra nationalparker i Lappland också.
Microsoft borde ha sett till så att Flight Simulator vore ett launch spelen till Series S/X., För det är väl bekräftat att det kommer till konsollerna.

Jo, men det kommer 2021.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Det ska komma till Xbox One är det sagt. Garanterat Xbox Series också, förstås. PS5 lär det dock inte komma till.

Fattar inte hur de ska lyckas få det att fungera på one och one X med okej grafik och flyt. Men det kan de å andra sidan lösa med att de körs genom xcloud till de konsolerna alternativt att det är riktigt duktiga på att optimera.

Medlem

Så där snyggt såg det inte ut när jag testade på min gamla burk, iofs flög jag lågt och försökte krascha på min balkong och då såg det ut som N64 grafik ungefär.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Så där snyggt såg det inte ut när jag testade på min gamla burk, iofs flög jag lågt och försökte krascha på min balkong och då såg det ut som N64 grafik ungefär.

Sverige har tyvärr ganska dåligt kartmaterial, eftersom detta är en officiell video från Microsoft är det nog garanterat platser med högst detaljnivå. Vi får helt enkelt hoppas på att de fortsätter uppdatera. Någon som vet om det finns någon rättningsfunktion i spelet?

1
Skriv svar