Payday 3 lever - drivs av Unreal engine.

Robot
Payday 3 lever - drivs av Unreal engine.

Twitterkonto ger ifrån sig livstecken.

#payday-3


Medlem

Design phase

Översättning: Inte en rad kod är skriven

Medlem

Najs! Riktigt bra med Unreal Engine!

Medlem

Hur är Starbreeze nuförtiden? Minns att det var en del kontroverser kring deras finansieringsmodell och att när Payday 2 släpptes till konsol var det mer eller mindre dead on arrival, utan uppdateringar eller patches. Har företaget förändrats något internt, eller är det fortfarande samma människor bakom rodret?

Gillar konceptet för Payday och är nyfiken på Payday 3, men vill samtidigt inte glömma bort eller förlåta dem för hur de har behandlat sin spelarbas såvida de inte gjort något så att det inte ska upprepas.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Baronova:

Hur är Starbreeze nuförtiden? Minns att det var en del kontroverser kring deras finansieringsmodell och att när Payday 2 släpptes till konsol var det mer eller mindre dead on arrival, utan uppdateringar eller patches. Har företaget förändrats något internt, eller är det fortfarande samma människor bakom rodret?

Gillar konceptet för Payday och är nyfiken på Payday 3, men vill samtidigt inte glömma bort eller förlåta dem för hur de har behandlat sin spelarbas såvida de inte gjort något så att det inte ska upprepas.

Bolaget har genomgått en rekonstruktion vilket säkert inneburit stora förändringar. Payday 2 har varit en mycket bra kassako för starbreeze. Många investerare i Starbreeze har nog stora förväntningar på Payday 3.

Medlem

Hoppas grafiken blir kraftigt förbättrad jämfört med PayDay 2 vars grafik stank gammal armhåla.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Jag hade stora förhoppningar på deras vr-kit men jag jar för mej att dom fick sälja av den delen av företaget när dom atod på ruinens brant. Vem var det som köpte upp vr-delen?


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem
Skrivet av Nioreh:

Design phase

Översättning: Inte en rad kod är skriven

Tänkte samma sak. PS6, Xbox series XX confirmed!

Medlem

Man-bun -referensen till dryga bartenders är löjligt precis.

Medlem

Kul att se att de kommer framåt! Som aktieägare är detta extra intressant eftersom aktien är tokbillig nu och alla tecken på att bolaget går vidare med utvecklingen bådar gott inför framtiden

Medlem

Min man-bun känner sig kränkt över associationen..


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:

Kul att se att de kommer framåt! Som aktieägare är detta extra intressant eftersom aktien är tokbillig nu och alla tecken på att bolaget går vidare med utvecklingen bådar gott inför framtiden

Tokbillig (900 MSEK)? Klart du tycker det eftersom du är ägare.

Medlem

Med tanke på deras totala fiasko med en av världens då mest aktuella varumärken The Walking Dead, har jag inget direkt förtroende för dem. De tog ju oerhörd tid på sig och kom ut med något så ytterst pinsamt. Att de använder Unreal är ju ingen garanti för att de gör något vettig av den.

Inaktiv
Skrivet av CARTMAN:

Hoppas grafiken blir kraftigt förbättrad jämfört med PayDay 2 vars grafik stank gammal armhåla.

Visst det var inget Crysis men tycker inte det såg så hemskt ut när det kom för 7 år sedan.

1
Skriv svar