Among Us-utvecklarna tar till vapen mot fuskare

Robot
Among Us-utvecklarna tar till vapen mot fuskare

När skall FZ samla några st på redaktionen och göra en stream på detta spel? Hade nog kunnat vara skoj att se en streama och höra er anklaga varandra.

För jag spelar visserligen inte detta spel, och jag kollar inte ofta på folk som streama spel, men just detta spel tycker jag e rätt roligt att kolla på streams när dom spelar och lyssna.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Mina barn spelar det med glädje, själv har jag dock inte förstått varför men så är jag en 35 år konservativ gubbe med:p

Medlem
Citat:

...så att vi kan morderera bättre.

I see what you did there.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

NuZ
Testpilot

Trevligt att de kraftsamlar istället för att göra 2an. Inte spelat så mycket själv men är ju lätt de roligaste jag sett på Twitch och YT videos på mycket länge


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av Majorkraft:

Mina barn spelar det med glädje, själv har jag dock inte förstått varför men så är jag en 35 år konservativ gubbe med:p

Har inget med ålder att göra. Det är uteslutande folk kring 30år som jag sett spela detta på stream och det är hysteriskt roligt om det är ett skönt gäng som spelar.

Det är helt enkelt inte din typ av spel.
Smaksak. Inte ålder

Medlem
Skrivet av Majorkraft:

Mina barn spelar det med glädje, själv har jag dock inte förstått varför men så är jag en 35 år konservativ gubbe med:p

Jag körde med ett gäng vänner nu i helgen över discord. Vi är 28-33 år och hade kul. Tror inte det är lika kul om man kör på öppna servrar.

Medlem

Skönt, spelade någon runda när två personer stog AFK i startområdet och sen så fort det blev omröstning sa de ”det är brun”. Alla röstade ut brun och det var brun, nästa röstning exakt samma sak så röstade de ut impostor nummer två. Måste ha haft något fusk som gjorde så de kunde se vilka som var impostors.

Frågan är bara vart nöjet i att spela kommer ifrån då. Inte göra något alls sen vinner man. Hur är det ens kul?

Medlem
Skrivet av purjo:

Skönt, spelade någon runda när två personer stog AFK i startområdet och sen så fort det blev omröstning sa de ”det är brun”. Alla röstade ut brun och det var brun, nästa röstning exakt samma sak så röstade de ut impostor nummer två. Måste ha haft något fusk som gjorde så de kunde se vilka som var impostors.

Frågan är bara vart nöjet i att spela kommer ifrån då. Inte göra något alls sen vinner man. Hur är det ens kul?

Är ju så med fuskare. De har någon sorts mental grej som gör att de inte har samma tänk som vanligt folk. Säkert nån sorts diagnos...

Medlem

Trist när sånt här händer. Det slutar ofta med att utvecklarna blir desperata och slänger in Denuvo.

Medlem
Skrivet av Majorkraft:

Mina barn spelar det med glädje, själv har jag dock inte förstått varför men så är jag en 35 år konservativ gubbe med:p

Jag är 38 och uppskattar spelet väldigt mycket.
Spelar mest på öppna servrar så det är lite upp och ner med "motståndet".
Har det på mobilen också men det är mest jobbigt att spela där.

Medlem

Hysteriskt roligt tillsammans med kompisar. Öppna spelen är rätt jobbiga med folk som är otrevliga och fuskar hela tiden.

Medlem

Kan även tipsa att sweclockers har ett gäng som brukar spela sen en vecka tillbaka!

Medlem
Skrivet av JackHeart:

Hysteriskt roligt tillsammans med kompisar. Öppna spelen är rätt jobbiga med folk som är otrevliga och fuskar hela tiden.

Ja, sen behöver det ju inte vara riktigt fusk heller - kan vara ghosting. Tyvärr omöjligt att undvika i detta koncept - iaf om man spelar med randoms. Hoppas att de skapar möjligheten (tex matchmaking) att förbjuda premade-folk så småningom, så att man kan ha roligt utan att drabbas av ghosting när man kör solo.


signatur

I'm like you, I have no name.

1
Skriv svar