Watch Dogs: Legion får storytrailer + Assassin's Creed-förstärkning i dlc

Robot
Watch Dogs: Legion får storytrailer + Assassin's Creed-förstärkning i dlc
Medlem

Lite blandade känslor om 3an, gillar watch dogs spelen men än så länge har 3an inte imponerat mig riktigt.
Blir nog ett köp iaf till pc senare när jag uppgraderat

Medlem

Blir ett day 1 köp av Watch Dogs 3 då jag älskar denna serie. Väldigt roliga stealth-action open-world spel. Detta är ett av höstens tungviktare för egen del tillsammans med Assassin's Creed: Valhalla och givetvis CyberPunk 2077. Ser även fram emot Sniper Ghost Warrior: Contracts 2 då föregångaren var så skoj.

Blir ett köp till PC. Hoppas UBIsoft fått till en bra bilkörning för en gångskull. Fast det är väldigt tveksamt. Att de är så kassa på den fronten är ett mysterium. Fick jag själv välja så hade de fixat en GTA 4 känsla på fordonen. Den är magisk.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

med tanke på hur bra 1an var, men samtidigt hur dålig 2an var, så kommer jag personligen avvakta tills en rea med denna. Efter clusterfucket som 2an var.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

med tanke på hur bra 1an var, men samtidigt hur dålig 2an var, så kommer jag personligen avvakta tills en rea med denna. Efter clusterfucket som 2an var.

Tycker nog 2:an var bättre än ettan. Man får ta det för vad det är men hade väldigt roligt med drönaren och bilen när man planerade sin approach. Tycker nog att det är ett av de bättre open world spelen som släppts på senare år om man bortser från all gunplay som kändes lite konstig i förhållande till den person man spelade.

Medlem
Skrivet av Jud1t:

Tycker nog 2:an var bättre än ettan. Man får ta det för vad det är men hade väldigt roligt med drönaren och bilen när man planerade sin approach. Tycker nog att det är ett av de bättre open world spelen som släppts på senare år om man bortser från all gunplay som kändes lite konstig i förhållande till den person man spelade.

Mycket det som jag ogillade. Killen gick från timid nörd till massmördare samt DedSec gick från hackergrupp till fjortisar som ändrar meddelande på skärmar.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Mycket det som jag ogillade. Killen gick från timid nörd till massmördare samt DedSec gick från hackergrupp till fjortisar som ändrar meddelande på skärmar.

Ja ja men förutom det.

Medlem
Skrivet av Jud1t:

Ja ja men förutom det.

Eftersom jag är ett stort fan av story, gör detta storyn enormt korkad. Gameplaymässigt var det ok. Storymässigt förstörde dessa detaljerna hela spelet för mig.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Eftersom jag är ett stort fan av story, gör detta storyn enormt korkad. Gameplaymässigt var det ok. Storymässigt förstörde dessa detaljerna hela spelet för mig.

Jag håller med att storyn var skit men jag hade riktigt kul i den världen. Roligare jag haft än i många andra liknande spel typ GTA V. Antar att det har att göra med att jag hade noll förväntningar och köpte det billigt. Får de bara till en någorlunda bra story i Legion kan det bli riktigt bra. Man får hoppas!

Medlem

Question: What are some of the features the Ps5 and Xbox Series X have for Watch Dogs? Ray tracing, 120 fps, 4K?

Answer: Ray tracing, 4k, 30fps on PS5 and Xbox Series X.

1
Skriv svar