För få Marvel's Avengers-spelare på pc skapar matchmaking-problem

Robot
För få Marvel's Avengers-spelare på pc skapar matchmaking-problem
Medlem

Någon som spelat det? Var det kul?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tråkigt att höra, men det känns inte direkt förvånande.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Ja om man lanserar grinding som produkt får man väl se till att uppdatera den med nya saker att grinda efter eller åtminstone variera sättet spelarna gör det på Grinding må vara hjärndött, men även de som gillar grinding i spel lär ju ledsna efter en månad av samma sak. Utgivaren får väl välja om de är nöjda med sin månad på marknaden eller om de ska investera i en längre livscykel än så.

Medlem

Inte så värst förvånad med tanke på Spiderman DLC är exklusivt till PlayStation och varför skulle man spela det någon annanstans om har valet att köpa det på PlayStation?

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:

Ja om man lanserar grinding som produkt får man väl se till att uppdatera den med nya saker att grinda efter eller åtminstone variera sättet spelarna gör det på Grinding må vara hjärndött, men även de som gillar grinding i spel lär ju ledsna efter en månad av samma sak. Utgivaren får väl välja om de är nöjda med sin månad på marknaden eller om de ska investera i en längre livscykel än så.

Ne man blir inte utråkad efter en månad med samma sak om grindingen är kul

Problemet är som med alla andra sånna här spel är att man får skit får sin tid investerat i grinding
Samma sak som Anthem

Gång på gång i sånna här spel säger alla spelare kolla på diablo 3 med looten och gör bara exakt samma
Behöver inte uppfinna hjulet här för ni kommer med 99.9999999% misslyckas totalt med det vilket de gör gång på gång

Själva spelet är sjukt kul och jag har fått massor roligt för pengarna men end game är totalt icke värt att spela

Medlem
Skrivet av Ankh:

Någon som spelat det? Var det kul?

Kul combat. Men, dåligt med varierat content och buggar gör det hela mindre kul. Lag 180 timmar på det men nu blir det att vänta på nytt content.

Medlem

2020 års Anthem?

Medlem
Skrivet av Karmak:

Ne man blir inte utråkad efter en månad med samma sak om grindingen är kul

Problemet är som med alla andra sånna här spel är att man får skit får sin tid investerat i grinding
Samma sak som Anthem

Gång på gång i sånna här spel säger alla spelare kolla på diablo 3 med looten och gör bara exakt samma
Behöver inte uppfinna hjulet här för ni kommer med 99.9999999% misslyckas totalt med det vilket de gör gång på gång

Själva spelet är sjukt kul och jag har fått massor roligt för pengarna men end game är totalt icke värt att spela

Va? Diablo 3 hade ju riktigt tråkig grind/loot.

Medlem

Kan inte hjältarna på Crystal Dynamics få hålla sig till single player spel. De som de är så pass duktiga på.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Kul combat. Men, dåligt med varierat content och buggar gör det hela mindre kul. Lag 180 timmar på det men nu blir det att vänta på nytt content.

Ska se om jag kan få itag det för en vettig peng.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Frasstheass:

2020 års Anthem?

haha, inte ens nära.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Ankh:

Ska se om jag kan få itag det för en vettig peng.

Jag skulle rekommendera dig att vänta. Vänta på mer content och uppdateringar.

Medlem

Jag fick det gratis när jag köpte min nya dator hos Elgiganten men har tyvärr inte lyckats förstå hur man får aktiveringskoden.

Medlem

Fan vilken flopp (inte oväntat) och sånt extremt slöseri på något som hade kunnat vara bra. Games as a service är det sämsta som hänt spelvärlden.

Jag vill såklart inte att de spelutvecklare som lagt sin tid och själ på spelet ska lida men jag hoppas ändå det känns i plånboken för de som är ansvariga för den här soppan.

Jag kommer aldrig någonsin lägga en krona på den här typen av spel. Jag älskar Marvel och vill se ett bra Avengers spel men this is not it.

Inaktiv

Riktigt jäkla kul tycker jag. Har fått mina pengar värda gånger 2.
Men då ska det sägas att jag verkar varit väldigt lyckligt lottad angående buggar. Andra verkar knappt kunna spela.

Men ja, som alla looters så nu när man nötat i 160h så börjar det ta emot, men det var väntat. Jag brukar tröttna redan efter 30hr på de flesta spel, är ovanligt att de håller såhär länge.

Medlem

Matchmaking är ett jävla problem på PS också. Aldrig, aldrig lyckats få ett fullt lag i någon mp. 3 är det mesta, och det var ren tur. Oftast får man KANSKE en efter några minuters väntan. Har helt gett upp i väntan på fix.


signatur

I drank what?

Ambassadör
Xbox

Deus Ex dog för detta.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

haha, inte ens nära.

I ärlighetens namn så är Anthem på PC faktiskt bra. Bättre än på konsol iaf. Jag lirade det mycket från start på PC. Flera ggr snyggare, maxat, jämfört med konsolversionerna. Och 60++ FPS relativt enkelt. Ett helt annat spel i 90+FPS kontra knaggliga 30 kan jag lova.

Men Anthems problem var hållbarheten och innehållet. Det blev bättre dock. Jag spelade runt 150 speltimmar innan jag blev less. Men om det verkligen blir ett Anthem 2.0 kommer jag lätt att spana in det.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Deus Ex dog för detta.

Det är sorgligt, men med tanke på vilken besvikelse Mankind Divided var så kanske det inte hade spelat någon roll...

Medlem
Skrivet av Frasstheass:

2020 års Anthem?

Jag tänkte precis på Anthem nör jag läste om detta spel. Var är Anthem idag?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Jag tänkte precis på Anthem nör jag läste om detta spel. Var är Anthem idag?

Anthem ligger hos ett litet team med utvecklare och håller på att göras om "från grunden".


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Det är sorgligt, men med tanke på vilken besvikelse Mankind Divided var så kanske det inte hade spelat någon roll...

Tyckte inte mankind divided var dåligt, det var väl längden på spelet som var en besvikelse för mig iaf.

1
Skriv svar