Märkliga Medium släpps i december

Robot
Märkliga Medium släpps i december

Du spelar i två verkligheter samtidigt.

#bloober-team, #the-medium


Avstängd

Enligt spelets steamsida verkar det inte använda SSDn till mycket annat än att snabba upp laddningstider då lagringskraven inte nämner SSD.

Lite tråkigt och hoppas verkligen denna generation höjer PC kraven ett snäpp


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Medlem

Pepp pepp pepp...


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Ambassadör
Xbox

Ser mycket trevligt ut! Släpps direkt på Xbox Game Pass.


signatur

Jump in.

Medlem

Jag är mer intresserad av hur soundtracket kommer bli med Akira Yamaoka(Silent Hill) i spetsen.

Även coolt att dom har tagit inspiration från Beksinski, älskar hans målningar! Hoppas på ett bra spel.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Jag är mer intresserad av hur soundtracket kommer bli med Akira Yamaoka(Silent Hill) i spetsen.

Även coolt att dom tagit inspiration från Beksinski, älskar hans målningar! Hoppas på ett bra spel.

Åh fan. Han knåpar musiken alltså. Hade ingen aning så kul att höra om det iaf.

Ska lägga spelet på min radar då det onekligen ser intressant ut.

Ville f.ö spela observer här om dagen men spelet är bortplockat för de ska släppa en mer upphottad version nu i november. Ska bli riktigt gött. Rutger Hauer <3


signatur

Just an honest man in a leather mask

Geeks Gaming
Skrivet av Checker:

Enligt spelets steamsida verkar det inte använda SSDn till mycket annat än att snabba upp laddningstider då lagringskraven inte nämner SSD.

Lite tråkigt och hoppas verkligen denna generation höjer PC kraven ett snäpp

Nu är jag kanske fredagstrött men vilka spel använder ssd:n till mer? Och vilka har det som krav? 🤔

Geeks Gaming
Skrivet av Fezk:

Jag är mer intresserad av hur soundtracket kommer bli med Akira Yamaoka(Silent Hill) i spetsen.

Skrivet av Slutbossen:

Åh fan. Han knåpar musiken alltså. Hade ingen aning så kul att höra om det iaf.

Ska lägga spelet på min radar då det onekligen ser intressant ut.

Man kan faktiskt lyssna på soundtrack:et redan på steam. Gratis dessutom

Edit: 2 spår iaf.

Medlem

Innebär det noll nya 1st party spel vid Xbox-releasen alltså? Måste vara unikt.

It's not a lake, it's an ocean

Jag får en känsla av att det kommer bli ett 6-7/10-spel.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av lars_kongo:

Innebär det noll nya 1st party spel vid Xbox-releasen alltså? Måste vara unikt.

Och inget nytt racingspel. Det har aldrig hänt.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Ser mycket trevligt ut! Släpps direkt på Xbox Game Pass.

Jobbar du åt MS? Alla vet redan att xbox game studios spelen kommer direkt till game pass. Börjar bli lite tröttsamt.....

Medlem
Skrivet av lars_kongo:

Jobbar du åt MS? Alla vet redan att xbox game studios spelen kommer direkt till game pass. Börjar bli lite tröttsamt.....

Men du med alla dina punkter...... Är du säker på att Bloober Team som gör spelet är en del av Xbox Game Studios? För den infon hittar inte jag


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem
Skrivet av Issue:

Men du med alla dina punkter...... Är du säker på att Bloober Team som gör spelet är en del av Xbox Game Studios? För den infon hittar inte jag

......................................................................................................................................................................................................................................................... Xbox game studios eller inte, alla vet att det är ett xbox game pass spel. Oavsett så blir det game of the year.

Medlem
Skrivet av lars_kongo:

Jobbar du åt MS? Alla vet redan att xbox game studios spelen kommer direkt till game pass. Börjar bli lite tröttsamt.....

Låter som att någon inte får sin PS5a innan jul.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Vilken fin hyllning till Zdzisław Beksiński. Jag tror han hade älskat spelet

https://www.google.com/search?q=beksinski&source=lnms&tbm=isc...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag var taggad på konceptet tills jag såg första gameplayet, då tappa jag suget.
Nu så har jag inte kollat något mer och inväntar hur spelet mottas av spelare och kritiker, för att inte spoila för mycket.

Känns som 7/10, men hoppas på 8,5 och upp.

Medlem
Skrivet av Slutbossen:

Låter som att någon inte får sin PS5a innan jul.

Jag håller med om att det börjar bli tröttsamt och då får jag troligtvis både xbox och ps5 innan jul

Medlem
Skrivet av laban005:

Jag håller med om att det börjar bli tröttsamt och då får jag troligtvis både xbox och ps5 innan jul

Karln gillar xbox, låt han göra det. Jag ser inte att han pissar på inlägg som handlar om playstation eller sony så varför ens orka bry sig. Om man blir stött av att någon vill lyfta upp en produkt denne tycker om så har man mer issues än honom.

Jasså, du får BÅDA? oj oj! Grattis


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem
Skrivet av Slutbossen:

Karln gillar xbox, låt han göra det. Jag ser inte att han pissar på inlägg som handlar om playstation eller sony så varför ens orka bry sig. Om man blir stött av att någon vill lyfta upp en produkt denne tycker om så har man mer issues än honom.

Jasså, du får BÅDA? oj oj! Grattis

Absolut, börjar bara bli så tröttsamt att i princip varje nyhet ska dra åt samma håll i kommentarerna, spelar knappt nån roll vad nyheten handlar om, men är som du säger, bättre att inte låta sig påverkas, är ju så här inför varje konsolgeneration.

Ja jag har mellan release och jul bekräftad från webhallen på ps5 och sen xbox från elgiganten listad som reserverad, så hoppas kunna få båda innan jul... Helst på release så klart 😉 själv då?

Medlem
Skrivet av laban005:

Absolut, börjar bara bli så tröttsamt att i princip varje nyhet ska dra åt samma håll i kommentarerna, spelar knappt nån roll vad nyheten handlar om, men är som du säger, bättre att inte låta sig påverkas, är ju så här inför varje konsolgeneration.

Ja jag har mellan release och jul bekräftad från webhallen på ps5 och sen xbox från elgiganten listad som reserverad, så hoppas kunna få båda innan jul... Helst på release så klart 😉 själv då?

Jag ska köpa en burk med ett 3080 runt våren var det tänkt. Var två konsollgenerationer sedan jag var inne i leken.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem
Skrivet av Slutbossen:

Jag ska köpa en burk med ett 3080 runt våren var det tänkt. Var två konsollgenerationer sedan jag var inne i leken.

Game Pass?

Medlem
Skrivet av laban005:

Game Pass?

Ingen aning i dagsläget. Har häcken full på steam som det är men inte helt osannolikt om deras utbud till PC blir mustigare.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Ambassadör
Xbox
Skrivet av lars_kongo:

Jobbar du åt MS? Alla vet redan att xbox game studios spelen kommer direkt till game pass. Börjar bli lite tröttsamt.....

1. Bloober Team är inte en Xbox-studio.
2. The Medium är inte heller publicerat av Xbox.
3. Det stod inte i artikeln och jag antar att fler tycker att det är trevligt att det kommer till Game Pass då...
4. ...inte alla tredjepartsspel med någon form av exklusivitet kommer till Game Pass. Se ex. Falconeer som är en launchtitel men inte släpps på Game Pass.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av lars_kongo:

......................................................................................................................................................................................................................................................... Xbox game studios eller inte, alla vet att det är ett xbox game pass spel. Oavsett så blir det game of the year.

Jaha alla vet det?
Bra du vet att alla vet 😂


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Gott om riddare i vit rustning här. Rörande att se 😄

Medlem

Ser mycket lovande ut, har Layers of Fear och Observer men inte hunnit spela dom ännu.

1
Skriv svar