Uppgift: Ny Playstation Store lanseras i oktober

Robot
Uppgift: Ny Playstation Store lanseras i oktober

Lagom till Playstation 5-premiären.

#playstation-4, #playstation-5


Medlem

Det var på tiden. Den är under all kritik och har varit så länge.
Hoppas sannerligen de ser till att den fungerar bättre nu haha.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av SunShine:

Det var på tiden. Den är under all kritik och har varit så länge.
Hoppas sannerligen de ser till att den fungerar bättre nu haha.

Håller med. Fram för allt är den extremt slö och seg.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Inget får mitt PS4 att krascha så mycket som PS Store. Räcker ibland att bara kolla screenshots för ett spel så börjar den pipa och startar om sig.

Kontot avslutas

Jag tycker att det är roligt att trots att det har gått drygt 14 år så finns fortfarande Playstation Store kvar för Playstation 3.
Jag kan dock (inte de senaste åren) kunnat handla via Playstation Store på min Playstation 3 men det går att köpa via webben och sen ladda ner till Playstation 3.


signatur

ゼルダの城

Medlem

Någon som sätt att dom gjort om trofesystemet, gick från lvl 14 till lvl 248


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Lite OT men jag tycker att alla stores är extremt dåliga man hittar aldrig spel man vill spela

Medlem
Skrivet av korvmos:

Någon som sätt att dom gjort om trofesystemet, gick från lvl 14 till lvl 248

Japp, de har gjort om det nu. Nu når det hela vägen till lvl 999


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Med "webben", menar man då också den version man når via konsolen? Inte bara webbläsaren?

Har i huvudsak tre problem med Playstation Store via konsolen. Trailers som spelas upp automatiskt på spelsidan, usel bildkvalitet på nämnda trailers och att en majoritet av skärmdumparna aldrig laddas utan förblir svarta. Kraschat har det dock aldrig gjort.

I jämförelse köpte jag en begagnad Xbox One X i veckan, och har inte haft några som helst problem med shoppen än så länge. Oerhört skönt att slippa krånglet.

Medlem
Skrivet av korvmos:

Någon som sätt att dom gjort om trofesystemet, gick från lvl 14 till lvl 248

Du kanske fick det för att du är "awesome"?

Medlem
Skrivet av WonderBoy:

Med "webben", menar man då också den version man når via konsolen? Inte bara webbläsaren?

Har i huvudsak tre problem med Playstation Store via konsolen. Trailers som spelas upp automatiskt på spelsidan, usel bildkvalitet på nämnda trailers och att en majoritet av skärmdumparna aldrig laddas utan förblir svarta. Kraschat har det dock aldrig gjort.

I jämförelse köpte jag en begagnad Xbox One X i veckan, och har inte haft några som helst problem med shoppen än så länge. Oerhört skönt att slippa krånglet.

Ja. Det är rent ut sagt jävla bedrövligt att Sony låtit det vara så så länge..

Kvalitén på spelklipp är, som du säger, skitdålig. Och ofta laddas inte hälften av screenshotsen in ens. Ska det seriöst ta 7 år att fixa en sån sak?! Om det ens kommer att fixas. Det är bortom mitt förstånd att de inte brytt sig om detta mer än de gjort.

Medlem

Den är så jäkla dålig idag och har haft problem med att ladda sidan och logga in emellanåt så jag har skippat vissa månader med gratis spel pga allt strul... så det är på tiden att de uppdaterar den.

Medlem

Kan bara instämma i allt som skrivits tidigare, finns egentligen inget mer att tillägga än möjligtvis att konkurrenternas varianter är minst lika jävla dåliga. Hur kan det här vara så svårt att få till egentligen?! Fan en apa med ett tangentbord skulle med lite flyt få till något bättre än SAMTLIGA "stores/shops" därute...bedrövligt.

Medlem

Jag förstår att visa har en rätt smal spel smak eller växer ifrån spelande. Eller fastnar i en tidsperiod. Jag känner mig lyckligt lottad att det kommer ut fler spel(som jag tycker är riktigt bra) än jag kan spela. Alla kan inte ha samma tur.

Medlem

Instämmer med er här.

Personligen så använder jag inte ens PS Store via PS4an, det är helt enkelt trasig, rakt av ett skämt. Jag gör alla mina köp, nedladdning och bläddring i web versionen via min PC eller Mobil. Det är som natt och dag.

Medlem

Tycker PS4 är enormt slö både i dashboard och affär. Brukar oftast stänga av den direkt när jag inser det, och att den är 7 år nu, verkligen gjort sitt.

Lite orolig för hur rapp denna app kommer vara. Finns så mycket strunt nu för tiden även på PC (Xbox, Epic osv)

Kontot avslutas
Skrivet av makedonii:

Instämmer med er här.

Personligen så använder jag inte ens PS Store via PS4an, det är helt enkelt trasig, rakt av ett skämt. Jag gör alla mina köp, nedladdning och bläddring i web versionen via min PC eller Mobil. Det är som natt och dag.

Har ingen PS4 själv och kommer inte skaffa, men blev förvånad över hur slö PS Store även är på PS4.

Men jag uppskattar verkligen Sony att de har så att det går att handla via webben på både PS3 och PS4 och sen ladda ner till sin konsol.


signatur

ゼルダの城

Medlem

Har inga problem på mobilen och gör många köp därifrån men shoppen på PS4 kraschar ju hela tiden

1
Skriv svar