Leveransproblem för Playstation 5 kan bestå till sommaren

Redaktör
Skrivet av Kris:

Har FZ frågat Mediamarkt?

Ja, jag fick inget svar därifrån.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Ja, jag fick inget svar därifrån.

Tack för svar. Det var tråkigt att höra tycker jag. Mediamarkt upplever jag har ett annat logistiskt flöde än ex. Inet och därför spännande att höra deras svar. Om ni har möjlighet att påminna dem så vore det väldigt uppskattat för oss läsare och användare hos FZ.


signatur

Lenovo Legion Slim 5 R7-7/16/512/4060/165Hz 16"

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

är du en sån som inte bryr sig om rent samvete kräng den på blocket för dubbla priset istället, på tradera måste du betala avgifter...

Rent samvete utan tvekan Nu tror jag att jag behåller den. Bokat en för att jag vill ha en men när det inte kommer bra releasespel så hade man lika gärna kunnat kränga den. Fast som sagt, behåller den nog ändå. Tradera tar 150 som högsta avgift tror jag.

Medlem
Skrivet av anon_176162:

Bokade för lääääänge sedan på Media markt så fåe den på release.
Däremot finns ingrt spel på release som jag egentligen är sugen på.
Kunde lika gärna kränga den på Tradera om det inte var för att jag gillar nya teknkkprylar.

Kanske du missat detta om du kör med PS plus så kanske du inte har alla PS4 titlar nedan i promotionen PS Plus Collection för PS5.

Länk,
https://www.inverse.com/gaming/ps-plus-collection-ps5-price-g...
.......According to the initial trailer, the PS Plus Collection is a free bonus to your regular PS Plus subscription, which is available in three bundles........

.....At launch, there will be 18 games available on the PS Plus Collection. We've listed them below,

God of War
Bloodborne
Monster Hunter World
Final Fantasy XV
Fallout 4
Mortal Kombat X
Uncharted 4: A Thief's End
Ratchet and Clank
Days Gone
Until Dawn
Detroit: Become Human
Battlefield 1
Infamous Second Son
Batman: Arkham Knight
The Last Guardian
The Last of Us Remastered
Persona 5
Resident Evil 7: Biohazard


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem
Skrivet av Kris:

Sony kanske tycker synd om alla länder som har/haft lockdown och vill premiera dem före Sverige där vi kan röra oss fritt och göra andra saker än att sitta framför TV:n. 😉

Ge oss lockdown! Jag vill också sitta hemma (framför TV:n) i tre månader 😎

Skriv svar